Vete fan om laget, i det skick man är idag, skulle klara av detta om man så fick handikapp med 15 gratis poäng tillgodo. Man skulle nog snava på blålinjen och landa på näsan med arslet bart ändå...
Db_04: Mja...det är till att ge något tillbaka till sina supportrar. Jag är evigt tacksam att jag slipper den sortens frustration. För jag är ju inte alls lika uppgiven över nuvarande resultat...som ni^^
Nalia: verkar som vissa resonerar typ såhär ´´ jaja åker vi ur är det väll så , får väll hitta nån annanstans att lira då´´ eller ´´jaja åker vi ur så gör det väll inte så mycke , jag får samma lön ändå´´
Ta't cool - Leksand har bara vänt upp och ner på begreppen ikväll, och låter den berömda genomklappningen komma i första perioden för att sedan arbeta sig in i matchen. Kanske.
mattias - 74: Jag förstår inte varför ni har ett sådant tålamod? Människor likt Anders i Budum vars enda uppgift är att provocera ska bort från detta community.
DMartinssonBSKV: ja självklart... ska åka upp på ett par matcher.... ja pluggar ju i vanliga fall så de blir lite dyrt att åka upp ....finns så mycke andra utgifter