Falahk: Tyckte också att den verkade vara en vettig och bra sammanfattning, men jag var ju inte där och kunde se det hela så det är ju egentligen svårt att uttala sig om. Men jag fick ett gott intryck av den.
Alisandali: Missade tyvärr matchen, skulle bort och lät istället sådan antik utrustning som en video spela in matchen så jag skulle kunna titta när jag kom hem. Videon pallade tyvärr bara i 7-8 minuter innan den stängde ned inspelningen så någon match fick jag aldrig se. Men det låter ju som det åter var en "en-dag-på-jobbet"-match för LIF och det är ju ett styrkebesked när man kan vinna sådana med 6-3.
mattias - 74: Den möjligheten finns ju alltid , fast jag tror då inte att det kommer att ske . Finns även en risk (chans) att disiplinnämden kan lägga sig i , fast även i det fallet tror jag inte på någon avstängning .
Om Elof tillåtits sulla vid egen blå och tappa pucken vid offensiv dito, skulle SSK ha bärgat 3 poäng och vi noll och intet... det var nog så illa att Hedlund fick vara skitdålig i 2 perioder!