Leksands IF

26768 inlägg · 1367 ämnen

Utlåningar

« · 760521 Till forumet

Sv: Utlåningar
mattias - 74: tycker Eneqvist inte var nå vidare mot bajen iaf........dock har han vart skadad
Kommentera

Db_04:

Bara inte fransosen lånas ut för han är bra, en bland de bättre igår!
Kommentera

LA Kings: ja hoppas att Ritola antingen får börja lira mer eller lånas ut..... även om ja hoppas mer på antingen Ene lr Linus P men är väll lättare å låna ut Ritola antar jag....hoppas dock inte att han hamnar i Arboga utan hellre i ett bättre allsvenskt lag
Kommentera

mattias - 74:

Ja, det var många som blev förvånade över att han inte fick vara kvar efter försäsongen. Måste säga att jag sett för lite för att kunna uttala mig om hur bra han var då.

Håller med. Fransmannen är också en möjlig kandidat. Men samtidigt har fjärdekedjan fått mycket beröm också.
Kommentera

LA Kings:

jag hade gärna sett Daniel Persson i Leksandströjan ist för Bröms men nu är det som det är risken är väl att det blir fransmannen eller ritola som lånas ut mitt tips är Ritola!!
Kommentera

Utlåningar
Nu är ju Niklas Bröms utlånad till Arboga vilket var rätt väntat, han har ju inte spelat alls i serien. Men det lär väl bli en utlåning till när Vopat kliver in i laget? Blir det Ritola då månntro?
Kommentera

« · 760521