Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

Cluben - Danmark(Malmö)

« · 839658 Till forumet

Cluben - Danmark(Malmö)
Jahopp, här går det undan!
Efter matchen mot Timrå i Torsdags så var det hela 2500 biljetter kvar, nu = cirkus 1000 ståplatser kvar...
Det går undan!

Matchen tror jag LHC tar hem med 4-0, Stana är taggad till MAX!

LHCs målskyttar:

1-0 Uffe O'boy
2-0 Pajen Persson
3-0 Junland
4-0 Pajen Persson
Kommentera

Sv: Cluben - Danmark(Malmö)
Kämpa Malmö !!!!
Kommentera

Vicke_LKPG:
Härligt då ska vi se till att det blir drag i hallen!! jag tror att Liket nätar oxå,så vi säger 5-0 hursomhelst 3 poäng blir det!!
Kommentera

Ser åtminstone ut som att våra två sista (?) hemmamatcher för säsongen kommer att bli välbesökta. Ca 900 ståplats kvar i går eftermiddag, fascinerande mycket folk mot Malmö. Till sista matchen mot Djurgården är det slutsålt och gästerna invaderar med den största och röststarkaste bortaklacken i CC:s historia.

Matchen i dag då? Med rätt inställning - tre poäng.
Kommentera

bobbe: precis, med rätt inställning 3 poäng. och jag är gansk övertygad om att inställningen finns där - så jag drar det ytterligare ett snäpp. Det blir utklassning.

8-1
Kommentera

distanserad: Nja, riktigt så bra blev det ju inte... men islossningen kom och Stana fick sin andra raka nolla. Dessutom slog Tony Mårtensson nytt klubbrekord i antal poäng när han gick förbi Huselius från 2004/2005.
Kommentera

Tippade rätt också för en gångs skull, trodde absolut att jag inte skulle få rätt!

Gött med vinst, och fint att Stana fick hålla nollan!
Kommentera

« · 839658