Linköpings HC

SHL · 7298 inlägg · 775 ämnen

Grattis

446812 · » Till forumet

Sv: Grattis
bobbe: Jo hörde nån som sade att helt plötsligt kom massa spelare trampandes framför dom. Men skall kolla runt lite mer nästa gång o spana efter dej.

mok: Stundtals är gångarna avspärrade (LHC-spelarna går tvärs igenom, intervjuer sker där ibland, plus att ismaskinerna behöver passera på ett annat ställe), men generellt är det öppet att gå runt.

bobbe: Satt kvar på ståplats första pausen och pratade med en kille som vart nere o handlat korv men han sade mnan inte kunde komma runt. Får väl kika över detta lite mer nästa gång så kan jag ge en bättre bedömning än det jag fick se nu. Att den e bättre än LL betvivlar jag inte för FBK spelar ju inte där så ofta :)

mok: Jo, det är inte så vidare lätt att få tag på folk, och själv knatade jag omkring nere vid rinkside en hel del, så... men det kommer fler möten.

Men varför kom du inte så långt i arenan? Jag såg många frölundaiter i baren på motsatt kortsida från ståplats. I glatt samspråk med LHC:are, kan väl också tilläggas.

"Som LLA, fast bättre". ;)

bobbe: Var svårt o försöka leta upp dej där inne då man inte kom så långt i arenan som bortasupporter vilket är synd då man gärna vill kunna glida runt. Men arenan såg snygg o trevlig ut och en ren kopia av LLs med vissa små förändringar.

Dragan 2k: Tackar tackar!

Rapport och bilder, se länk.

Grattis
Då får man gratuelera till segern mot vårt kära Frölunda.

446812 · »