Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

Grattis alla LHC supportrar....

« · 630283 Till forumet

Sv: Grattis alla LHC supportrar....
Barbarossa: Tack fragglare......................... Lika bra att du kryper in under mammas kjol igen.
Kommentera

Grattis till segern igår tragiskt bara att ni måste spela gris hockey för att kunna vinna trodde LHC var ett lag som körde med skönlir men har aldrig varit med om värre igår så lägg ner verksamheten om ni ska spela som igår.
Kommentera

fredrik1: Skall du kika på SM final?? Trodde bara du såg FBK matcher.... så hajar inte vad du skall dit o göra :)
Kommentera

BFG: hmm bättre stämmning i arenan:).. har varit i cloetta center många många gånger.. Tyvärr så anser jag att hata ramsorna försvann på 90 :talet!!
Jag tycker det är synd att ni skriker sånt . för annars skapar ni en härlig stämmning!!
är ju trots allt ösköte men håller ändå på FBK men tycker dte är kul med LHC.
Så sluta med hata ramsorna!!!!!!

tack för ordet!!!!
p.s Syns i SM-Finalen he he
Kommentera

Ruskig match ikväll utav Linköping. Mycket bra spel, hockeypropaganda=) Grattis till framgångarna och välkomna till Timrå på Torsdag!
Kommentera

Tycker synd om Magnus!!
Kommentera

bobbe: närå... Lite kort kanske i dina kommentarer. Men du får godkänt!
Kommentera

bobbe: Jag gillar inte Linköping sedan Vi avnn därnere med 4-3 när det var 3 sekunder kvar av matchen...

Men jag tycker att det skrive rär klockrent på svenska fans...
Kommentera

distanserad: Haha, jasså du... Mjo, det kändes rätt underligt, men det var onekligen kul. Lät jag hemsk? :P
Kommentera

bobbe: hörde dig på radio härrom dagen Bobbe... ;)
Kommentera

Bonuz: Hockeysveriges största hycklare, menar du? ;)
Kommentera

Bonuz: Jo men det e ju typ bara Goa Gubbar som säger det sen om dom verkligen ståpr för det e ju en annan sak....
Kommentera

Aldrig hata, bara älska!! Som goa gubbar säger.
Kommentera

Maggan:
Att skrika hataramsor är ju ingenting...Det kan bara bidra till att det blir bättre stämmning i en arena! Men att BARA skrika sånt är ju en annan sak...
Kommentera

65selander: Det kan jag inte påstå. Vi betraktas numera som "mesiga" och klena, alltså inget att bry sig om... ;) Varning för generalisering, givetvis.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Bobbe: Har ni i WL fått skit utav dessa grupperingar? typ hot eller d.y
Kommentera

bobbe: Finns alltid idioter i och runt dom "vanliga klackarna" kul dom skriver att dom skall visa i globen hur läktarvåld går till.... är det några som vet det så bor dom definitivt i STockholm :)
Kommentera

Portello: Ehrm... host. Glöm den! :D Fast det är klart du får söka jobbet om du nu vill...

www.svenskafans.com/hockeyzon/artikel.asp?id=105909 är korrekt länk.
Kommentera

bobbe: Länken som du lämnade var till en jobbansökan.Var det den du skulle länka till?
Kommentera

65selander: Tja, nog försöker man, men det är svårt att hantera enskilda individer som inte organiserar sig på "vanligt" sätt. Tyvärr är det mycket en fråga om polisärenden, eftersom "skiten" händer utanför arenorna och därmed inte har något konkret med hockeyn att göra ur arrangörernas synvinkel.
Kommentera

GRATTIS Maggan! Du har just gått på ännu en fet groda från ännu en så kallad journalist i skvallerpressen.

Se upp för barnfamiljerna - de bits! :D

För mer ingående svar - se länken som leder till min granskning av den så kallade journalistiken.
Kommentera

Maggan:

Enligt ansvarig för sidan är gästboken stängd pga hotfulla inlägg, dock inte från LHC fans. Aftonbladet lyckas återigen göra en höna av en fjäder.

Vill man sälja extra bilagor så varför inte ta chansen?
Kommentera

Maggan: Tror att dom som förstör reser med egna bilar samt att dom brukar ta sittplats. Synd om White Lions som försöker rensa.

Tror att Bobbe och dom håller på för fullt med någon åtgärdsplan.
Kommentera

Grattis alla LHC supportrar....
... Ni har återigen lyckats att skämma ut er (se länk).
Och ja, jag vet att det inte är alla som håller på och slås. MEN det är ni normalt funtade personer som måste se till att sätta stopp på eländet, en gång för alla.

Några tips.

* Så fort hata ramsor kommer upp i klacken - få tyst på det så fort som möjligt.
* Ha hårda straff för personer som inte följer era uppsatta regler - varning och sedan avstängningar både på borta- och hemma matcher.
Kommentera

« · 630283