Grattis till segern igår tragiskt bara att ni måste spela gris hockey för att kunna vinna trodde LHC var ett lag som körde med skönlir men har aldrig varit med om värre igår så lägg ner verksamheten om ni ska spela som igår.
BFG: hmm bättre stämmning i arenan:).. har varit i cloetta center många många gånger.. Tyvärr så anser jag att hata ramsorna försvann på 90 :talet!! Jag tycker det är synd att ni skriker sånt . för annars skapar ni en härlig stämmning!! är ju trots allt ösköte men håller ändå på FBK men tycker dte är kul med LHC. Så sluta med hata ramsorna!!!!!!
Maggan: Att skrika hataramsor är ju ingenting...Det kan bara bidra till att det blir bättre stämmning i en arena! Men att BARA skrika sånt är ju en annan sak...
65selander: Det kan jag inte påstå. Vi betraktas numera som "mesiga" och klena, alltså inget att bry sig om... ;) Varning för generalisering, givetvis.
bobbe: Finns alltid idioter i och runt dom "vanliga klackarna" kul dom skriver att dom skall visa i globen hur läktarvåld går till.... är det några som vet det så bor dom definitivt i STockholm :)
65selander: Tja, nog försöker man, men det är svårt att hantera enskilda individer som inte organiserar sig på "vanligt" sätt. Tyvärr är det mycket en fråga om polisärenden, eftersom "skiten" händer utanför arenorna och därmed inte har något konkret med hockeyn att göra ur arrangörernas synvinkel.
... Ni har återigen lyckats att skämma ut er (se länk). Och ja, jag vet att det inte är alla som håller på och slås. MEN det är ni normalt funtade personer som måste se till att sätta stopp på eländet, en gång för alla.
Några tips.
* Så fort hata ramsor kommer upp i klacken - få tyst på det så fort som möjligt. * Ha hårda straff för personer som inte följer era uppsatta regler - varning och sedan avstängningar både på borta- och hemma matcher.