Portello: Tack, men det ska väl spelas om det. Även om jag har svårt att se att Luleå ska kunna vända detta. Inte ens Andersson ska nog kunna fullständigt förstöra en match till. Jo, jag anser att Luleå gynnas av det sönderryckta spelet - därmed inte sagt att Andersson dömt i till Luleås fördel, det är lika konstigt överallt.
Dagens blunder - A tittar på video för att dömma mål eller ej. Det är mål. Men A dömmer bort det. Grym insats. Till och med Ankan kunde ju se det.
bobbe: Renberg är riktigt dålig.Var samma visa i match ett.Man kan tycka att han som lagkapten ska kunna visa lite mer. Dessutom måste vårat PP-spel skärpas till.Visst, ni är väldigt bra i Boxplay, men så här dåligt får det inte vara.Vi kommer ju knappt in i eran zon.
Detta inlägg kommer att hamna på min topp tio över dom bästa inlägg jag läst på HS genom tiderna. Vad jag, trots det långa inlägget, inte riktigt förstår är hur man kan bli så glad över en suddenförlust i en kvartsfinal?
bobbe: Tror ni går till final, så det var en nitlott med att få er i kvartsfinalen. Tror det blir 4-2 till LHC, hoppas på att får fel men på förhand är nog procenten 70-30 i överläge för LHC.
Även om jag har svårt att se att Luleå ska kunna vända detta. Inte ens Andersson ska nog kunna fullständigt förstöra en match till. Jo, jag anser att Luleå gynnas av det sönderryckta spelet - därmed inte sagt att Andersson dömt i till Luleås fördel, det är lika konstigt överallt.
Dagens blunder - A tittar på video för att dömma mål eller ej. Det är mål. Men A dömmer bort det. Grym insats. Till och med Ankan kunde ju se det.