Personligen vet jag inte riktigt vad jag tycker om Phil, han blandar riktigt bra matcher med betydligt sämre insatser - men det är ju signifikativt med hela laget iofs.
tbse: Du - hur ser söderström ut i år hos er? Har han kommit igång efter skadan ordentligt än? Han är ju en gamal favorit hos oss. Jag stack ut hakan och sa att han skulle vara med och tampas om skyttligan när vi gick upp första vändan - fick mycket skit då... men det räckte med ett år och sen byta klubb så fick min analys ett annat värde... :-)
Än tycker jag inte att han kommit upp i förra årets suveräna form. Han kom ju som sagt igång sent iår. Men han var på god väg att bli glödhet nu innan han fick den där skadan(axeln tror jag det var).. Så ja, efter jul kommer nog vår käre Uffe att visa vem som bestämmer. Dieter hade det bra förra året också som fick spela mycket med passningsgeniet..han vann(delat med en annan?) väl målligan om jag inte minns fel.
Hoppas och tror förresten ni fixar slutspelsplatsen. Kul när lag satsar, sånt ska man inte spy galla över som en del gör.
tbse: hehe, nej, men i år ser det ut att finnas åtminståne ett lag som nog kan utmana. Frölunda ser starka ut. Tom i en liten svacka som de befinner sig i nu så ser de ut att ha en riktigt stark lägsta nivå. Blir tufft att matcha för FBK. Men ni kommer säkerligen igång frammåt vårkanten. Uffe blir väl frälsaren som sagt.. :-)
Kul med någon som inte adopterar allt vad Wennerholm skriver i Aftonbladet, ja visst är det kul när någon färgsätter ES lite emellanåt? Jag tror som Musse själv sa i Corren idag att vi minst har 4 lag bakom oss innan 50 omgångar är spelade. Modo, Dif, Brynäs och Södertälje trodde han. Jag är beredd att hålla med, kanske dock Luleå finns där med.
Hen-rink: Intressant att följa hur du svänger i dina uttalanden om Leksand från gång till annan... :) Är vi att betrakta som ett slutspelslag eller inte? MoDo, Dif, Brünäs och SSK... ev Luleå tippar du bakom LHC. Jag kan misstolka dig, men utgår ifrån att LIF då ligger före.
... ett rätt till dig! (för att återgå till den gamla poängutdelningen) *ler*
Hur mycket poäng har han skrapat ihop än?