Det är inte ofta jag blir irriterad , men dagens utspel med borttagning av 10p för Dif samtidigt som man ger dessa poäng till lag som ej förtjänat detta och i ett så prekärt läge som detta är rent ut fördjävligt !!! Det är en sak att ta ifrån Dif poäng, men inte skall dessa poäng ges till lag som ej förtjänat detta, att dessutom ta till detta när det ser ut som det gör i botten striden, det luktar mygel lååååång väg !!! det verkar som om AIK skall räddas kvar till vilket pris som helst i es , och det har ju också Difs ledning tydligt uttalat i massmedia, dvs att det vore ekonomiskt dåligt om AIK åkte ur...
Jag hoppas vid gud att vår klubb nu kan spöa skiten ur de lag som är kvar så att aldrig AIK kommer i fatt för det vore för jävligt om detta skall avgöra LHC:s vara eller icke vara i elitserien !
Låt det avgöras på isen annars kan man lika gärna lägga ner alltihop! Osportslig !!!!
Det är en sak att ta ifrån Dif poäng, men inte skall dessa poäng ges till lag som ej förtjänat detta, att dessutom ta till detta när det ser ut som det gör i botten striden, det luktar mygel lååååång väg !!!
det verkar som om AIK skall räddas kvar till vilket pris som helst i es , och det har ju också Difs ledning tydligt uttalat i massmedia, dvs att det vore ekonomiskt dåligt om AIK åkte ur...
Jag hoppas vid gud att vår klubb nu kan spöa skiten ur de lag som är kvar så att aldrig AIK kommer i fatt för det vore för jävligt om detta skall avgöra LHC:s vara eller icke vara i elitserien !
Låt det avgöras på isen annars kan man lika gärna lägga ner alltihop! Osportslig !!!!