Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

Säsongen 2006/2007

754222 · » Till forumet

Sv: Säsongen 2006/2007
Tror det är bra att få ett par smällar inledningsvis. Kanske favoritstämpeln tvättas bort en aning. Kanske bra att laget kommer ner på jorden och inser att det blir kämpa av för att gå till slutspel.

Hur som hels, inte oroad så länge vi spelar bra.
Kommentera

Paddan:
Stockholms hockeymecka?

Och hockeymockan, ligger den i Karlstad då?

Kommentera

Metal Guru: Ett Mora som dessutom spelar i matchtröjor som påminner om MoDos, vilket signalerade en säker seger och därmed gjorde att man vallfärdade till Globen och besatte nästan varannan stol i Stockholms hockeymecka.
Kommentera

Paddan:
Men man får ju också ha med i beräkningarna att i premiären hade man publikdragarmagneten Mora, som i sig förklarar tappet.
Kommentera

bobbe: Enl mig så tappade ni matchen när Holmqvist fick 2+2 samt Louma fick 2min. Nu kommer jag inte ihåg vem som kom in som trea men han borde också ha åkt ut.

Kommentera

Paddan: Lite lagom tragiskt onekligen, dessutom var det nog ganska många linköpingssupportrar på plats i dag och höjde publiksiffran.

Men som vanligt blir det nog bättre när fotbollen tar slut, kanske tidigare när väl DIF är borta från guldstriden.
Kommentera

bobbe: Det mest "imponerande" måste väl vara att trots bra spel och skaplig poängutdelning så tappar DIF ungefär 1/6 av publiken i sin andra hemmamatch.
Kommentera

Otto: "Krossa" måste vara veckans överdrift... och tips är alltid tips. Förresten är det sisådär 52-53 omgångar kvar innan det verkligen gäller.

Men självklart imponeras man av DIF. Jag är faktiskt inte särskilt överraskad, har själv tippat dem på sjätte plats.
Kommentera

Idag såg jag Djurgården krossa ett lag som är tippat 1:a....
Kommentera

Säsongen 2006/2007
Hur kommer det sluta för LHCs del?
Kommentera

754222 · »