Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

SM-final 2006!

700671 · » Till forumet

Sv: SM-final 2006!
BFG: Du måste vara en av de tuffaste vi har i Brynäsklacken. Woaw man blir nästan avundsjuk.
Vad tycker du åstadkommer med ditt inlägg. Respekt, fruktan, eller vanligt bollibompa'?
Kommentera

Va fan kommer stora stolta Lhc i från? Ni är inte stora...Dom enda som är stolta över Lhc är väl ni...och när väl ni försöker leka tuffa så får nu pisk o flyr som små flickor...
Kommentera

Dragan 2k Tack det känns så dj.....vla bra Heja LHC:
Kommentera

Jaha - då var det sannerligen uppförsbacke för oss. Grattis till segern. Skönt att se att vi kunde bjuda till på ett mycket bättre sätt än senast vi var däruppe.
Kommentera

bobbe: jag kallar det en monstervändning... för jag blev helt chockad. Hur som hels vann dom nu i övertid!!
3-1 i matcher, detta känns bra! =)
Kommentera

Springsteen:

Nej får man inte skriva ändå eller ??
Kommentera

mattias - 74: Har du bytt lag nu ???
Kommentera

Joel lundqvist tar en korkad 10:a för snack för dagens mest solklara hakning...
Kommentera

65selander:

Frölunda är ju fan utspelade nästan första halvan av 2:a och ändå gör dom 2 mål.
Kommentera

bobbe: Äh detstår ju 3-3 nu. Snyggt spelat hela vägen. Rutinerad utav Söderström att passa istället för att försöka själv.

Kommentera

Vicke_LKPG: Vet inte om jag kallar det "monstervändning", med tanke på att två av målen kom i powerplay. Det motflyt Frölunda haft tidigare har vänt i mittperioden, återstår att se hur slutet blir.
Kommentera

Skit också.... 3-2 till Frölunda efter två perioder, monstervändning... =(

Nu vänder Cluben igen och vinner med 5-3!
Kommentera

bobbe:

Så vi möts igen alltså...;)
Kommentera

bobbe:

Ros har väl aldrig tippat rätt. Har för mig at han är Leksing också :)
Kommentera

SM-final 2006!
I och med kvällens vinst med 3-0 mot Luleå har J20-laget gått till SM-final! Totalt 5-0 i målskillnad och 2-0 i matcher mot ett Luleå vars spelare verkade balla ur i slutet av matchen. Robin Lindkvist, en av kandidaterna till "årets rookie" i Elitserien lyckades få ett matchstraff, trots att han redan satt utvisad...

Till Tomas Ros sänder jag ett pubertalt "ät bajs". ;)
Kommentera

700671 · »