Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Alf is back!

« · 298039 Till forumet

Alf is back!
Ska bli kul att kolla in Jonte ikväll. Jag kan tänka mig att han är väldigt, väldigt tänd...

Nån som har numret till difiplinnämnden?
Kommentera

Sv: Alf is back!
Albert Hall: Bäst han håller sig i skinnet. I eftermiddag blir det förmodligen ilfart hem till Luleå. Även om jag har tänkt försöka skynda på förhandlingen så mycket jag bara kan lär vi inte vara färdiga förrän tidigast fyra.
Kommentera

Kickan: Det är väl minst två och en halv timme med bil så nog lär det bli bråttom.

Hur står det till med NSD? Minst två fel i artikeln om Jonte.
Kommentera

Albert Hall: Synd att man missar kvällens drabbning mot DIF.Jaja, man får trösta sig med att man åtminstone får se matchen på tv.
Kommentera

Albert Hall: Vore intressant om DIF tog tillbaks Finn-Olle till truppen. Då skulle man garanterat kunna räkna med slaggis på träningarna :)
Kommentera

Portello: Nelle skall inte heller me på matchen. Så vi blir ett litet gäng som far upp ikväll :(
Kommentera

Albert Hall: Har också en alflänk.

www.lbgk.mineline.se/alf.jpg
Kommentera

Portello och Lizzard: Såg vi möter fjollorna på bortaplan torsdag den 9:e. Sugna på att fara ner?
Kommentera

Frisco: Jag har sett den förut. Av någon anledning tycker jag den är roligare nu.

Dysso: Det hade ju varit roligt att spela med ett ordinarie lag för en gång skull. Fast jag tycker det är oerhört bra att Skrbek är tillbaka. Jag känner mig trygg med honom.
Kommentera

Albert Hall: Citerar Bosse Berglund, TV 4 från slutspelet för några årsen.

"Det känns väldigt trygt när Mats är längst bak i Färjestad."

Han syftade då Mats Trygg. Nähää, oväntat att han är trygg.
När jag är ändå inne på efternamn så måste man ju även konstatera följande: Bättre sjuk än Frisk!
Kommentera

Albert Hall: Det beror ju på hur fort man kör : ) Risken finns ju att jag missar iaf första perioden. Blir det väldans sent så kanske jag tvingas nöja mig med att se matchen på TV på Kilkennys, men det är ju bättre än ingenting.
Kommentera

Portello: Ser fram emot kvällens drabbningar i den fjärde omgången av ES. Mitt älskade TIK möter dokusåpaskådisarna borta och man får väl ta med sig radion i vardagsrummet och tjuvlyssna på vad L-G Jansson och Granqvist har att säga om årets upplaga av TIK. Wennerholm på AB var i allafall impad av Timrås första period hemma mot VF, 16-3 i skott och en fullständig dominans från tikarnas sida. Sen så tittar man på Canal+ och matchen LHF-DIF. Jag sätter mina slantar på Lulevinst ikväll. Tycker ni var mkt bra mot Timrå även om det till Timrås försvar skall sägas att vi hade en tung resa i benen med buss från Dalarna. I eftermiddag flyger dom till Malmö och kommer alltså vara betydligt fräschare i afton. Dessutom är alla friska och krya vilket bådar för en trevlig match och en sak är säker, det blir inte 7-0 till MIF. Snarare 2-5 till TIK.

Hur ser det ut i Lule? Alla friska och krya? Åkerström tillbaka? Kan Kickan lägga alla fakta på borden och göra min övertygelse fullständig på att dom STORA, starka, stygga björnarna i Norr gör processen kort med "schtåkkhålmsjävlarna" i afton.

TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!
Kommentera

ernie eagle: Bulan är osäker han har problem med ljumsken och Fabbe är borta med, men annars tror jag det ska det vara fullt lag. Får tillbaka Skrbek inför matchen ikväll.
Kommentera

« · 298039