Luleå HF

116687 inlägg · 888 ämnen

Dags för ett Gott Slut 2005 och ett Gott Nytt 2006 !!!

645885 · » Till forumet

Sv: Dags för ett Gott Slut 2005 och ett Gott Nytt 2006 !!!
Portello:

Cola och På spåret har det varit för mig också.

Att det är ett ålderstecken för mig kan jag gå med på, men inte för dig, du har måånga år kvar till att du blir så gammal som mig. :)
Kommentera

Sannes: Själv har man druckit lite Cola till På spåret.

Är det ett ålderstecken att man kollar på det? Samt att man faktiskt tycker det är rätt bra...
Kommentera

Kickan:

"En av mina HS-favvisar"...Hm, har du varit och smådruckit ur champagne-flaskan redan. :)))
Kommentera

Sannes: Gott nytt år och puss & kram på dig Sannes! Du är en av mina HS-favvisar, ever. Trots pervers lagtllhörighet ; )

Fast ni är rätt bra näst efter Luleå. Möjligen kommer Mora före er i mina ögon sett eftersom jag älskar deras fightingspirit.
Kommentera

En oluling säger: Gott Nytt År Kickan!
Kommentera

Vivix: Gott nytt år på er, spelare som ospelare men dock lulingar. Jag älskar er alla - vilket jag hoppas att ni förstår ändå - även om jag inte har tillbringat så mycket tid på HS de senaste ären. Gott nytt år på olulingarna också!
Kommentera

Man får ju fortsätta på den inslagna vägen. Gott nytt år alla glada lulehockey älskare. ( jaja ni andra också)! :)
Kommentera

björn power: Man får önska detsamma.Är bara hoppas på att hockeyåret fortsätter som säsongen har börjat.
Kommentera

Dags för ett Gott Slut 2005 och ett Gott Nytt 2006 !!!
Som sagt, Gott Slut och ett Gott Nytt År alla medmänniskor önskar björn power :-)
Kommentera

645885 · »