Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Fångvaktar-Skoglund vann 40.000kr

621703 · » Till forumet

Sv: Fångvaktar-Skoglund vann 40.000kr
Portello: Absolut ;) Jag spelade ju en tvåa på lången igår och kompletterade det med Mora och H43! 50kr satsade, 400kr ut!

Förresten är även vår ordförande i Supporterklubben också smygluling, och jag lovar dig vinner Luleå guld kommer jag vara euforisk, för kan inte Timrå kamma hem det så ser jag helst att guldet ändå återbördas till Norrland.

För det var ju ett tag sen sist. Jag ryser än av minnet - 96! Jävlar vad glad jag blev när "Demolition Man", fängelsekunden Lindholm, Lasse Hurtig och Lasse Edström, Skuggan, Myllys och de andra lyfte bucklan upp i skyn.

För övrigt rankar jag rent känslomässigt Robert Skoogh högre än Myllys. Visst Myllys var mer framgångsrik och uträttade mer, men Skoogh var min första stora målvaktsidol tillsammans med Stefan Sohlin. Sen kommer i tät följd Peter Toresson, Jarmo Myllys och bosse Ahl och på senare år Kimmo Kapanen ;)
Kommentera

Portello:

"Du som är smygluling måste väl åtminstone vara lite glad nu när Luleå går som tåget.Eller hur?"

Du menar att tåget startar i rätt tid men ändå är föresenat flera timmar vid ankomsten ;-)

Nä det blir inte roligt att se matchen på tv nu på torsdag men har man inget bättre för sig så :-)
Kommentera

ernie eagle: Haha, så det kan bli.Förstod att du hade skrivit den i fel gb, men det gör ju inte sååå mycket ;)

Du som är smygluling måste väl åtminstone vara lite glad nu när Luleå går som tåget.Eller hur?
Kommentera

Portello: Ett stilla ögonblick av senilitet ;) Jag var fullständigt övertygad om jag var i Timrås gb. Förklaringen kan vara den att jag ofta kliver upp från datorn och gör andra saker men låter den stå på. Jag blev så euforisk när det var nån jag kände som vann pengar att jag lät fingrarna knattra på tangenterna.

Och jag som trodde tråden blivit raderad när jag inte hittade den på vår gb och skrev till våra moderatorer ;)

Ja jisses jävlar så det kan bli :)
Kommentera

knaskamilla: Det + i kassan även natt.Vann en + en andraplats.Pokerlivet leker.Vilket även Luleå gör. ALL-IN på er!
Kommentera

Poffa:

Det är för att så länge jag bara får ut grundlönen känner jag mig fattig. Mycket beroende på att jag måste ha bil i jobbet, och det är fan inte billigt att äga en biljävel.
Kommentera

knaskamilla:

Och ändå ser du det inte som en vinst? Du har rätt, jag får inte ihop det.

Kommentera

Poffa:

Nejdå. Nu blandar du ihop igen. Du ser, när jag gör roliga saker i jobbet så är det ändå jobb.
Kommentera

knaskamilla:

Och ändå är de ju de enda dagar du jobbar.

Kommentera

Poffa:

Nu tror jag du blandar ihop. Det är ju de dagar jag inte ids jobba.
Kommentera

Frisco:

I så fall borde ju Kamilla ha vinst varje gång. Börjar jobba vid elva och går hem vid två. Och då är det dagar som är tuffa.

Kommentera

Frisco:

Själv tycker jag att det är en vinst om jag fått ut flera tusen mer än min grundlön. Fast oftast är det ju inte det, då det mesta brukar vara milersättning.
Kommentera

knaskamilla: Om man får mycket lön och samtidigt inte alls gjort rätt för den lönen så kanske det ska kunna kallas vinst?
Kommentera

Portello:

Jag tycker bara att det känns som en vinst när jag får mycket lön.
Kommentera

Portello: ALL-IN, är det den nya målvaktsfilosofin för LHF?
Kommentera

knaskamilla: När man får lön så känns det alltid som en vinst.

Ska fö försöka att dryga ut lönen med nya pokervinster ikväll.ALL-IN!
Kommentera

Portello:

Själv försökte jag vinna på Bingolotto igår, men det gick dåligt. Men jag fick ett positivt lönebesked idag, det kanske kan räknas lite som en vinst?
Kommentera

ernie eagle: Hmmm, varför startar du den här tråden i Luleås gb? Men det gör absolut ingeting, nyfiken.

Fö så har jag aldrig vunnit några 40,000 eller 100,000 :- men ikväll vann jag 700:- i poker.Och då menar jag live-poker. ALL-IN!
Kommentera

ernie eagle: En arbetskamrat vann 100' på triss förra veckan *give me five*,
och lycka till i framtiden alla vi som vill vinna ;)
Kommentera

Och Torbjörn Rönnbäck från Sidensjö vann presentkort på Stadium. Hurra, hurra, hurra, hurra.
Kommentera

Fångvaktar-Skoglund vann 40.000kr
Lennart "Vaktis" Skoglund från Sörberge vann 40.000kr på BingoLotto ikväll på lådchansen. Naturligtvis tog han nummer 5 som en hyllning till "Lill-Strimma".

Kul som fan tycker jag.

Grattis Lelle! Och gör nåt skoj för pengarna!

Hurra Hurra Hurra Hurra!!!
Kommentera

621703 · »