Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Godnatt !

« · 236767 · » Till forumet

Sv: Godnatt !
Paddan: Och det är därför du skriver i denna tråd? Nu förstår jag, Godnatt MoDo... ;-)
Kommentera

Zoogin:
Jag kan säga att det är något så när statistiskt fastslaget att morgondagens match faktiskt kommer att äga rum. Dessutom kommer ett av lagen troligtvis att vinna, därom råder dock delade meningar då vissa forskare anser att inget av dessa lag borde vinna. Någonting om en snöboll och ett varmt ställe och MoDo som skulle stödja vissa av forskarlagens empiriska underlag.
Kommentera

Paddan: Jo, det troligaste är väl att Frölunda går vidare trots allt.
Kommentera

Zoogin:
Jomenvisst, det tycker jag också. Sen skulle det vara ännu roligare att slå ut FBK i semin och allra mest skoj vore det att vinna över TIK i finalen. Men, men, vi måste till att börja med vinna morgondagens match och det blir nog svårt.
Kommentera

Paddan: Jag måste säga att det skulle vara ganska kul om Modo slår ut Frölunda. Man är ju i alla fall norrlänning.
Kommentera

Portello:
Jäklar vad stora öron du måste ha som får rum med lock i öronen.
Någon elak popcornolycka, elle?

Jäkla pissväder, regnet vräker ner och jag som tänkte ta en promenad till Kempis för att hämta ut biljetten till kvartsfinal 6.
Kommentera

Lulekickan: Så du har också åkt på en förkylning.
Har dessutom haft lock i öronen två dagar eller så är det bara vaxproppar ;P
Kommentera

Lulekickan:
Jäklar, himla otur. Tur du är på hemmaplan i varje fall.
Kan väl aldrig tänka mig att det är någon form av försenad hockeyfeber.
Nåväl, krya på dig!
Kommentera

Paddan: Vilken skitdag. På något sätt har jag lyckats bli förkyld och tvingas jobba trots att jag har feber, och kollegorna som åkt bil från Umäää i morse har ännu inte dykt upp, trots att förhandlingen skall börja om ca 5 minuter.
Kommentera

Lulekickan:
Jaså, redan, tja kanske bäst att man lyder ditt råd och förpassar sig mot kuddregionen.

Nattinatti Kicks!
Kommentera

Paddelände: Fast det var fel storlek på din godnattbild för att jag skulle våga öppna den. Den kan ju föreställa Lennart. *ryyysa*
Kommentera

Paddan: Nej, dags att sussa. Nattinatti Paddelände, du borde låta dina modemcyklister vila en stund också, och jag måste upp hyfsat tidigt så jag tar mig iväg till jobbet.
Kommentera

Portello:
Ojdå vad du var snabbt iväg då. Nåväl, kan väl önska en god natt ändå!
Kommentera

Nu är nästa anhalt sängen.
Sov gott Knas, Kickan, Paddan,Zoogin mfl.
Kommentera

Paddan:

Gonatt på dig ..

Föresten, går "stora vägen" i Bjästa genom din lägenhet?
Kommentera

Lulekickan:
Hur ska jag svara som på den frågan? Få se, hade du åkt igenom Bjästa så hade du upptäckt att Bjästa är en aning större än min lägenhet, men inte mycket större. Modemcyklandet gör att folket bara blir friskare och friskare och dessutom så blir de på något knepigt sätt också förbaskat trevliga på köpet!

Hmm...där är ju Beppe, nu är det läggdags!

Godnatt Kicks och Dysso.
Kommentera

samhället
Kommentera

Paddan: Är Bjästa inte större än din lägenhet, eller har du engagerat hela lokalbefolkningen som modemcyklister? Håller samhäller rent utav på att dö ut pga att modemcyklandet tagit knäcken på dem?

Nattinatti Paddelände.
Kommentera

Nu tror jag minsann att det börjar bli dags för Bjästaborna att bana sin väg mot snarkofagen. Skall bara se om jag hittar Beppe så han kan läsa någon saga och fixa en liten trevlig godnattstund.
Kommentera

Zoogin: Inte jag.
Kommentera

Lulekickan: Jag tycker Styf är en bra back jag, skulle gärna se han i LHF.
Kommentera

Lulekickan:
Tyvärr äger jag inget flashigt bildredigeringsprogram så jag kunde inte "uppdatera" den där bilden som ändå är lite halvgammal.
Kommentera

Dysso: Såklart han är Snygg-B fortfarande. Förresten har han redan varit hos tandläkaren så det hela går ju att fixa till. Värre då för Styf eftersom hjärnor inte kan bytas ut hur som helst.
Kommentera

Lulekickan:

Den stora frågan vi alla ställer oss, är han fortfarande snyggB, eller blev han nu Osnygg? Styfen var väl avis på honom... ;)
Kommentera

Paddan: Fast den där bilden är ju inaktuell sedan ofavoriten Styf den ostyfve slagit ut 4 tänder på honom.
Kommentera

Portello:
God natt och sov så gott.
Du får väl fundera vidare på hur jag ska kunna vinna tillbaka de där pengarna som! :)

Förresten, lika bra att posta godnattbilden nu så inte Kickan blir kinkig. ;)
Kommentera

Nähä, nu är det dax att sova några timmar. Sov gott ,Kicks, Paddan,Zoogin, chefen mfl.
Kommentera

Paddan: He he - då är det samma stjärna bakom liftarguiden. Härliga killar! Harmangers har man sett många av, speciellt i dessa tider, då spelare fått omöjliga uppdrag vartefter de klandras för resultatet.

We were only Harmangers, borde de svara.
Kommentera

Sven Savage:
Douglas Adams och John Lloyd är författarna till verket.
Hittade något som låter misstänkt likt Harmånger.

Harmanger=The person who takes the blame while the manager you demanded to see hides in his office.
Kommentera

Paddan: Nejdå, jag förstår att du legat i, men inser att man inte hinner aallt, när blixtlåsningar pågå. Bättre att det blir bra gjort, än att det blir snabbt gjort - gäller såväl vårt projekt i fråga om hockeyvokabulär som ert unzippande projekt. The Deeper låter spännande, nästan ryysligt intresseväckande. Om Adams var medförfattande till även det alstret förstå jag att han tog det begreppet med sig när han skapade Deep Thought, som kunde meddela: 42.
Kommentera

Sven Savage: jaa, nåt rep i 4:an utan plus,tror jag, där de intervjuade skägget,tror jag, dubbad med nån Werna-liknande röst.
Hoppas Werner är ohyvlad ikväll, o un-zippar gylf-kedjan, som vi plägar säga.
Kommentera

Sven Savage:
Ajdå, att The Leaning of Miff skulle komma till användning så snabbt. Men där ser man ju att det verkligen finns behov av en sån bok.

Tycker förresten att det verkar som att du försöker påskina att jag inte riktigt skött mitt jobb vad gäller författande och insamlande av ord och företeelser på grund av något löjligt slutspel. Må vara hänt, men det är snart dags att ta nya tag genom att bland annat låta sig inspireras av det nyinköpta exemplaret av The Deeper Meaning of Liff.
Kommentera

Paddan: Du har antagligen varit upptagen med andra och mer världsliga saker, Padda. Men i går kväll lyckades hento lägga in en veritabel Obbola, i slutet av den obehagliga match med vilken Lallarna genom ett ynka mål levererade oss till semesterfirande.

Men Obbolan var ljuvlig att se. Matchens behållning!
Kommentera

Zigge: Du Zigge, det där skägget. Är det slutspelsskägget du talar om? Gissar att hela wernerland är igenväxt numera. Själv satade jag också på slutspelsskägg, men fyra matcher är inte mycket att vinka på. Kan bli hyveln i morgon. Ni MooDooister kommer säkert igen. Tror inte blixtlåset kan stå emot längre nu. Kör bara Un-Zip, Zyggy!
Kommentera

Zigge: Nattinatti Zigge. Var håller min tredje favvoMooDooist till? Zadkiel alltså, jag har varken sett till honom på forum eller på HS (fast här heter han iofs inte Zadkiel) den senaste tiden.
Kommentera

Zigge:
Godnatt med dig!
Ser gärna att den där rundnätta damen inte dyker upp förrän om ett antal matcher till, eller aldrig någonsin! Men tydligt är att jag nog kan se ganska dåligt ibland. Det jag vet är att det i varje fall minst återstår 3x20 minuter av denna säsong för MooDooisternas del.
Kommentera

Lulekickan o andra o som i: G'natt,g'natt. lite sömn nu,ska det bli en sista match i em? Elr? Hur vare nu, det sista som lämnar en är -Kronofogden? Nåväl, får se om hon duker upp, den rundhylta MIF-damen elr ej (ryyyyysa)
Kommentera

Hälge: Nattinatti. Hur man säger spelar ingen roll på vårat plank. Man säger som man vill och hur man vill och vi accepterar det som lulingska, undantaget om man använder lunarspråk. Vi antecknar för säkerhets skull "återhörande" som ett nytt lulingord för det fall att det inte fanns tidigare.
Kommentera

Hälge: Sussa gott.
Kommentera

Jag tar väl fram den här tråden nu när inte Albert gjorde det. Så jag säger väl godnatt och på återhörande. (Säger man så, det lät så konstigt).
Kommentera

Lulekickan: Håller med dig. Synd om ett så fint lag som Timrå att behöva dras med en sådan svans som Dryg von Skithög. Men visst var det överraskande att han var en sådan liten feg typ att han drog? Att han var dryg visste man ju. Men att han var en sådan kärring, det hade jag ingen aaaaning om...
Kommentera

Suzanne: Jag förväntar mig något riktigt fint, typ en ursäkt från Mr Dryg för att han är en sån dryg och ynklig liten skithög.

von Skithög släpps nog inte in i skolans restauranger pga smittorisken.
Kommentera

Lulekickan: Duktig kicka, undra om du vann nått nu,när du gissade så rätt.
Kanske vinsten är en trasig brödrost eller en telefonkiosk i wellpapp? ;-)

Undra om dom har Kycklingmeny i skolmatsalen på den Kungliga skolan.
Kommentera

Sven Savage: Föga förvaånande också att det där pajasmesset kom från HS Mr Dryg. Stackars TIK-supportrar att behöva dela sympatier med honom.
Kommentera

Sven Savage: Jisses, killen skulle aldrig klara en § 7:a.
Kommentera

Lulekickan: Man behöver inte ens läsa hans presentation. Det räcker gott med att titta på det han nyss skickade till mig som snabbis. Jag påstod att han häromkvällen först dragit en lögn, därefter förolämpat Norrbotten, och sedan inte bett om ursäkt. Nyss fick jag detta från honom, vilket jag inte vill undanta från andras bedömning:

Johan J messar:

Be om ursäkt för en skär sanning? Nej, jag har inte kränkt någon. Det är lika bra att lämna över Norrbotten så att ryssarna får ta över obyggden. Redan nu är ju hälften finnar så det kan inte vara så stort steg.
Kommentera

Lulekickan: Imponerande, med tanke på att det i hans presentation just står att han går på KTH...

Med dina psykologikunskaper kan ju Du analysera Styf istället för att jag skall göra ett amatörmässigt försök. Misstänker att roten till allt som vanligt är taskig barndom med hoplimmat Lego och cement i sandlådan...
Kommentera

Suzanne: Jag kollade just hans presentation och tydligen hade jag rätt. Han går på Knugliga Täcknischka Hoegschkållan.
Kommentera

Redax 2: Fast jag måste nog läsa den nu eftersom jag tydligen hade rätt.
Kommentera

Suzanne: Jag skulle mer tippa på den magsjukeframkallade sorten.
Kommentera

« · 236767 · »