Luleå HF

116704 inlägg · 888 ämnen

Go`natt

« · 309497 · » Till forumet

Sv: Go`natt
Kickan: Jag tycker att Groko låter fult. Klingar inte i munnen och låter som växande flugrika kreatur.
Kommentera

Frisco: Jag tycker i alla fall inte att Groko låter fulare än t ex Modo, Brynäs eller liknande svordomar - tvärtom.
Kommentera

Kickan: Hehe, så man behöver inte ha nån egen uppfattning alltså. Där ser man. Det förklarar många saker som hänt genom åren.
Kommentera

Frisco: Men det är vackert. Varför skulle jag tycka något annat? Det är ju en del av våran historia - alltså är det vackert.

Förresten finns det en barnbok om Groko Hockey, fast författaren visste inte att det faktiskt hade funnits ett hockeylag som hette Groko
Kommentera

Kickan: Det skulle var GroKo då. Det kommer alltid att finnas i er historia. Det låter inte vackert, GroKo.
Kommentera

Frisco: Nog finns det väl värre ord än så? T ex finns det väl ingen värre svordom än namnet på erat eh...hockeylag? ; )

JOY är en beskedlig kille. Kanske beskedligare än alla andra på SpS så det är väl inte så hemskt om han en enda gång råkar svära.
Kommentera

Kickan: Jag tycker att orden satans förbannade helvetes inte är så farligt. Ni är ju såna, det vet vi redan.
Kommentera

JOY: Det är inget att be om ursäkt för, det är ju bara MooDooister som tycker annorlunda.
Kommentera

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt hemska inlägg i natt. Jag vet inte vad jag tänkte på.
Kommentera

JOY: [k][f][färg=#FF0000]Det här ska det satans förbannade helvetes Modo få betala för på tisdag.
[/färg][/f][/k]

[bild]www.smiliegenerator.de/s19/smilies-46139.png[/bild]
Kommentera

JOY: Lugna sig nu. Vi vet hur det är att torska med både 5 o 6 -0.
Men vi spelar väl 2-2 som vanligt på tisdag,va?
Gonatt!
Kommentera

Just nu känns den här tråden väldigt passande. 0-5 mot Leksand trots 44-23 i skott. Jag tror aldrig jag varit med om sådan ineffektivitet förut.
Det här ska det satans förbannade helvetes Modo få betala för på tisdag.
Kommentera

Portello: Hmm, jag som trodde att det var Emma som bara finns i fantasin. Men hon är fin, tycker Kalle.
Kommentera

Albert Hall: Nääääääääää, dom finns ju bara i fantasin :)
Kommentera

Portello: Visst ja, så var det. Undrar om det var någon stackars otursförföljd LHF-supporter som lyckades pricka in att titta på alla dessa tre tillställningar? Nä, såna finns det väl ändå inte? Eller hur Portello? ;)
Kommentera

Albert Hall: Sista slutspelsmatchen slutade med 1-0 seger till TIK.Så du har för dig helt rätt.
Kommentera

Albert Hall: Det är väl inget att vara generad för. Vi tackar för underhållningen istället : )

0-1 är ju hur som helst ett av de tråkigaste resultat man kan tänka sig. Hellre ser jag LHF förlora med 6-7 än med 0-1, då har man ju fått se massor av mål i alla fall.

...och imorgon väntar Huggarleksand. 17-0 till LHF, helt klart.
Kommentera

Chief: Konstigt att ingen har startat en terapigrupp får håkkidårar redan. Det finns ju inget som påverkar humöret och orsakar såna pendlingar i sinnesstämning och känslor som just håkki. Ohockeyintresserade får vinterdepressioner, vi andra får ohockeysäsongsdepressioner, förlustdepressioner, utslagen ur slutspeletdepressioner och fan vet allt, fast å andra sidan brukar de lyckliga stunderna under en säsong ändå överväga. Inget är dock så hemskt som känslan när slutsignalen går och säsongen är slut (om det nu inte skulle vara så att säsongsslutet innebär SM-guld - då är ju lyckan total). Den känslan av tomhet som man känner just då är helt obeskrivligt hemsk. Nästan värre än allt annat. Huga.
Kommentera

Kickan: Jag tänkte på det där med Petter också... Sen länken som inte blev så allvarligt som jag först befarade.

Jag har för mig att att en av bortamatcherna mot Tik också blev 1-0 förlust. Men det tar jag bara ur minnet.
Kommentera

Albert Hall: Generad? Är det med anledning av ditt inlägg om att Petter gillar att glida upp bakifrån? : ) Jag tänkte faktiskt kommentera det direkt efter att du hade postat det men lät bli.

Det blev väl 0-1 i 2 bortamatcher mot MooDoo i fjol. Vilken var den tredje? Gissar på HåVe, Warulfven eller liknande otyg.
Kommentera

Usch vilken jobbig förlust det här var, jag hade ju räknat med seger ikväll. Brynäs är ett lag som Luleå bara ska slå oavsett skador tycker jag. Nu måste det bara bli tre poäng på lördag mot Leksand.
Kommentera

Albert Hall: Sadister, min vän, sadister...
Kommentera

Chief: Äsch, glad som en lärka vet jag väl inte om jag är, men det är klart, det var ju trevligt att se att vi kunde sprätta in fem mål bakom reumatikern ;)

För övrigt så tycker jag att det känns väldigt lovande med Dysso på läktarplats i KA, han skulle ju också se även nästa match då HV tar emot MoDo i KA. Bör vara en garanterad storseger för oss.
Kommentera

Chief: Ja, men Sigge är betydligt lämpligare om man ska sitta på jobbet klockan 8 imorron. I alla fall säger tidigare erfarenheter det.

Men HUR kan man plåga folk med dylika slagdängor år, efter år, efter år...?
Kommentera

Albert Hall: Lagom till 30 oktober förstås....

Tror du kan behöva komplettera Sigge Stark med nåt annat om du vill vara säker på att utplåna den där ramsan ur huvudet. Typ ett helrör whisky kanske?
Kommentera

Chief: Enligt Kickan så kan han vara på G nästa vecka.

Nej, om man skulle ta en Sigge Stark roman och gå till himmelssängen, läsa och föröka glömma den här kvällen? Fast å andra sida så sjunger de där människorna inuti mitt huvud: klappa händerna när du är riktigt glad... *ryyyser*
Kommentera

Albert Hall: Kan tro det. Hur länge blir han borta?
Kommentera

Chief: Dysso drog in tre pinnar i tvävlingen medan jag själv fick nöja mig med en.
Kommentera

Chief: Visst, jag är snäll. Som här tex:

lhf.2k.nu/bilder/slumpindex/25.jpg

Honom sakanr vi just nu.
Kommentera

Albert Hall: Inte det? Varför inte? Gillar du inte att dela med dig? ;)
Kommentera

Chief: Om jag mot förmodan, väldigt mot förmodan, skulle besöka någon sådan där sida du nu insunierar att jag skulle vilja besöka så skulle jag nog inte skicka länken som länktips här.
Kommentera

Albert Hall: Du blev möjligen inte en smula besviken också? Typiskt dig att posta såna adresser...;)

Uj uj uj, vad Dysso har mycket att förklara nu. Var han månne inkognito? Hur gick det med hans tippning när det gick så illa för HV? Frågorna är många....
Kommentera

Kickan och Chief: Först blev jag skräckslagen när jag såg att länken funkade och trodde att den gick till nån udda sida av något slag. Men det var ju bara nån spelsida. *puh*
Kommentera

Kickan: Ifjol så förlorde vi väl tre bortamatcher med 1-0 har jag för mig.

För övrigt är jag generad... Varför är inte LL här när man behöver honom?
Kommentera

Kickan: Terapi? Det kanske inte är nån dum idé. Tror vi är några stycken som behöver det. Är väl bara Paddan som är glad som en lärka ikväll...

Jobb är appselut av ondo. I alla fall i hockeysammanhang, det är alldeles uppenbart. I fortsättningen får du ta ditt ansvar och avhålla dig från dylika övningar under match.
Kommentera

Chief: *snyft* Det blir ju bara värre om man deppar i grupp. Vi borde kanske testa med terapi istället.

Eländes elände, hade jag bara stannat och kollat hela matchen mellan Modo och TIK hos min pappa hade säkert både LHF och TIK vunnit. Det var när jag gick och satte mig och jobbade som det hemska började. Jobb är kanske av ondo ändå.
Kommentera

Albert Hall: Det är väl en rätt naturlig koppling. Konstigt att inte Paddan har aanmärkt på det redan. Gör pubemonstren honom så trött att han inte lägger märke till sånt längre?

Nej, nu får det vara nog med jobbande för ikväll. Jag ska ägna mig åt aatt deppa lite över förlusten mot Pölsan istället. Nattinatti.
Kommentera

Albert Hall: Hm, det är möjligen inte du som försett sidan med den adressen...? ;)

Beklagar alla lulingar. Vi kan deppa tillsammans ikväll.
Kommentera

Oj, det blev ju en riktig länk....
Kommentera

Varför kommer jag att tänka på Hans Scheike när jag ser att den riktig adressen hit är www.smisk.us?
Kommentera

Portello: JAA! Assyriska leder med 4-0 över Djurgården i FÖRSTA halvlek!

/Lövva
Kommentera

Albert Hall: Hrmpf! Jag skulle aldrig få för mig att dra fram en annan tråd än guldtråden under pågående match.
Kommentera

Albert Hall: Nu var faktiskt Kickan oskyldig.
Det var jag som gjorde det.
Ville inte dra in Hv i Guldtråden :)
Kommentera

*Danne*: Det var Kickan som släpade in den här tråden...
Kommentera

Albert Hall: Krykov är fenomenal för det mesta. :)
Men jag säger som du, det är bara ett måls underläge. Trist att MoDo fick gå till paus med ledning bara....

Portello: Snygga mål eller ej, jag är emot dem!
Kommentera

Albert Hall: Varför skriver ni redan Go´natt tråden??? Inte lite tidigt för de, eller???

///Lövva
Kommentera

Chief: Och nu har Wernblom gjort ett tredje mål. De två senaste var väldigt snygga mål.
Kommentera

Chief: Krykov är bäst på plan. Det verkar vara rätt dåligt i Gavlerinken. Men det är ju bara ett måls underläge så...

Kickan: Även Anger har vaknat.
Kommentera

Albert Hall: Så det är ditt fel? Sluta genast titta!

Hur sköter sig Lule då?
Kommentera

Albert Hall: Så Wernblom har vaknat till liv på riktigt ikväll. Synd.
Kommentera

« · 309497 · »