Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Hv-LHF

« · 119783 · » Till forumet

Sv: Hv-LHF
Lulekickan: jag håller verkligen med dig ang matchen MIF-VF :))
Kommentera

Zoogin: Tror på 3-3 mellan Hv-LHF Fagemo,Husse och Skuggan
Övrigt tror jag så här:
TIK-Modo 2-2
LHC-DIF 3-4
MIF-VF 1-4
SSK-FBK 2-3
Tror på grymt täta matcher......
Kommentera

Zoogin: Nästan samma tips som mig ju, eller var det till och med exakt samma när det gäller målskyttar och allt. Fagemo x 2 och Rönnqvist vet jag att jag tippade. Tror dock att jag tippade Husse istället för Nilsson nu när jag tänker efter, även om jag tvekade i fråga om vem av dem jag skulle välja.

Jag kan hålla med dig i fråga om dina tips i övrigt också, undantaget matchen mellan MIF och VFHC dårå. Frölunda kommer - som Jonte skulle ha uttryckt det - att pissa på Malmö.
Kommentera

Jag tippar 4-2 till LHF, målskyttar Linus Fagemo 2, Jonas Rönnqvist och Magnus Nilsson.
Övriga matcher: TIK- Modo 4-1
LHC-DIF 2-5
MIF- VF 3-2
SSK- FBK 4-3
Kommentera

Lulekickan: Voo jer de denna fö fråg? :)
Kommentera

Lulekickan: Nja jag kan juh bara tala för mig själv jag tror då inte att jag läger till ett a allt för ofta. Men jag ser att jag råkade göra det vid ett tidigare inlägg ska tänka på det i fortsättningen så kanske det blir mer rätt.
Kommentera

lhfpower: Jag har funderat på en sak. Är "hära", "dära", "mera" osv Pitmål för "här", "där" och "mer"? Jag har nämligen lagt märke till att alla Pitebor i LHF:s gb på HS använder a-orden, medan det är klart mer ovanligt hos andra. *lite nyfiken bara*
Kommentera

Lulekickan: ;") = Kan inte ha sagt det själv.
Kommentera

NuMountain: Inte bara mönstret = detsamma. Handstil och ordval i övrigt är också ganska mycket = ..tobe.. Ja, för man kan ju ibland lista ut vad frkrtngnrna btydr även om det är svårläst.

heja arne = ..tobe.. Fortsätt att inte förkorta så mycket så kanske dina inlägg även fortsättningsvis = hyfsat läsbara.
Kommentera

Albert Hall: Så måste det nog vara.
Kommentera

lhfpower: Nja, det är nått som inte stämmer. En gröning skulle aldrig var så anti Renberg som Arne är. Allt som kan reta en LHF:are är ju en äkta gröning för.
Antagligen har han läst fel och trott att det var ofavoritlag som man skulle klicka för.
Kommentera

Albert Hall: Är han gröning dessutom då måste man juh omvärdera allting och iritera sig ännu mera:)
Kommentera

arnetiberg: Favoritlag Bodens IK?
Kommentera

arnetiberg: Hehehe. Mönstret är faktiskt exakt lika. Undrar om sjukdomsförloppet kommer att bli = eskalerande.
Kommentera

nu när sommaren äntligen=slut o tiden inne för seriestart,får man nog ganska snart en fingervisning om styrkeförhållande mellan årets trupp kontra truppen 01-02 även om det lär dröja 8-10 matcher innan man vet säkert.hur som helst lär det starta med förlust mot starka..hv..borta,förhoppninsvis blir följande hemmamatch lättare,vet dock ej motsråndet.tippar att årets lag är en aning bättre än i fjol,då..renberg..förstörde hela försäsongen med sitt velande hit o dit för att sen besluta sig så sent som på midsommaraftonen för..toronto..,största svikaren i klubbens historia som fortfarande ej betalt de pengar han gick ut o lovade i media...luleå..blev ju försatt i en svår sits eftersom spelarmarknaden=mycket dålig så här års,i år var det betydligt bättre förutsättningar så därför borde detta lag vara bättre men man vet ju aldrig.
Kommentera

Lulekickan: Hehe, det får ju var och en avgöra. Fast det konstiga med det där oraklet/oorkalet är att han aldrig kan avslöja några källor
Kommentera

Lulekickan: Fagemo är till rena reapriset på Dreamteam.
Kommentera

Lövva: Du menar väl oorakel?
Kommentera

Lulekickan: Det är väl skönt att vi har ett orakel i skaran :)
Kommentera

Lövva: Du får väl fråga Falo, han verkar ju "veta" saker.
Kommentera

Lulekickan: Andra saker som vad? Om han inte har misskött sig å inte spelat dåligt, vad var det då?
Kommentera

Lövva: Han hade inte varit dålig innan bänkningen. För att friska upp minnet kan du ju förslagsvis ta och läsa matchrapporterna. Det var helt andra saker som låg bakom bänkningen.
Kommentera

Lövva: Skitsnack även det, alltså att Miche J skulle vara en girigbuk i klass med han som äter sig mer än mätt.
Kommentera

lhfpower: Jäklar vad ni skriver. Man hinner ju knappt läsa ikapp allt ert producerande.
Kommentera

Lövva: Det är INTE sant att han sket i att gå på några träningar.
Kommentera

Lövva: Kanske var efter bänkningen minns bara att han var bra nån del av säsongen
Kommentera

lhfpower: Det tror jag i alla fall i inte
Kommentera

Lövva: Rätta mig om jag har fel men hadde inte Kauppila spelat bra just före bänkningen
Kommentera

lhfpower: För att han hade varit dålig kanske?
Kommentera

Lövva: Nånting låg juh bakom varför skulle tavve bänka en kille som varit bra tidigare annars.
Kommentera

lhfpower: Det var ju han som spred ut att Kauplia sket i att fara på några tränningar. Sen vet jag i och för sig inte om det är sant eller inte
Kommentera

Lövva: Joo ibland kanske han gör det men jag tror inte han schvammlar om just det här är ju liksom onödigt att sprida ett rykte av den här sorten om det inte finns nån sanning bakom.
Kommentera

lhfpower: Fast han kan ju schvammla en hel del också
Kommentera

Lövva: Okej men han brukar juu veta endel
Kommentera

lhfpower: Närå, har fått npg av Renberg. Men man vet ju inte om det stämemr. det är ju Falo som har sagt det :)
Kommentera

Lövva: Okej såg ditt inlägg längre ner nu det är ju aldrig skoj att möta en med sådan attityd
Kommentera

lhfpower: Tror inte Micke Johansson har den attityden för att gå hem i mitt hjärta!
Kommentera

Lövva: Okejdå finnen tillför väll lhf en hel del då

men jag fattar fortfarande inte varför du ens kan tro att Ledin kommer att vara bättre änn Micke Johansson okej visst har Ledin rockat under försäsongen men ändå.
Kommentera

Portello: Inte? Okej då, men det är ändå starkt att vinna den! Han är såååååååååååååååå bra helt enkelt!
Kommentera

Lövva: +/- räknas inte i PP och BP
Kommentera

lhfpower: Du...Finnen är kung. Kolla bara vem som vann plus å minus stat. förra säsongen. Å ändå så får han JÄMT spela i box play!
Kommentera

Lulekickan: Micke Johansson kommer att göra en Kaupilla. Fast det är å andra sidan kanske inte så dumt. Då kasnke du köper hans tröja också =)

Dessutom så har jag hört att han är lite som Renberg. "NEJ! Jag vägrar bjuda dig på ett tuggummi. Jag måste ju tänka på min egen ekonmi"
Kommentera

Portello: Mamsingen gör mycket åt mig men hon diskar inte ( I extrema nödfall kanske) det får jag göra själv=)
Kommentera

Lövva: Man kan inte ktäva m,ycket av en som har "finnen" som favorit spelare ser jag håll dig till fotbollen du=))
Kommentera

Lövva: Uppenbarligen är du en idiot i så fall. Jösses! Du gillar inte riktig hockey va? Annars kan man omöjligen ranka Ledin högre än Miche J.
Kommentera

lhfpower: Nu kommer alla att idiotförklara mig. inte minst Kickan :) Men jag förväntar mig mer av Ledin än vad jag gör av Micke Johansson.
Kommentera

lhfpower: Du låter mammsingen diska då du är på hockey va?? ;)
Kommentera

Lövva: Det kommer aldrig att inträffa att jag är hemma och diskar istället för att gå på hockey

kanske kan bli en ännu större sessation kanske Ledin går och vinner poäng ligan:)
Kommentera

Lulekickan: Närå, det syntes. Jag trodde först att du skulle starta ett nytt flygbolag. Första flygturen brukar ju vara extra vinglig. Sa du äns de? Har för mig att du försökte prata bort den S T O R A insidenten! :)
Kommentera

lhfpower: Nää, det är ju klart. Om man inte klarar av att vara hockey så kan du ju vara svårt att diska. Synd att du inte gjorde det igår. Då hade vi kunnat sjönga. Hemma å diskar, ja han är hemma å diskar.

Nu börjar jag bli orolig. Alla inkl. mig har satt största förväntnignarna på Fagemo. Kan ju inte bli mycket annat än fiasko. Det är lättare att slå ur underläge. Så Micke Johansson kommer säkert gå å vinna hela påängligan :)
Kommentera

« · 119783 · »