Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Hv-LHF

« · 120768 · » Till forumet

Sv: Hv-LHF
Slutifer: Välkommen Slutifer, vår utsände i Värmland och Örebro.
Kommentera

Albert Hall: Eller så struntar jag i att gifta mig med dem. Det är nog roligare att leva i synd.
Kommentera

Albert Hall: Jag sa ju de. Det finns alltid en tredje :)
Kommentera

I min profil har jag ju berättat om en match när vi låg under med 4 mål inför sista, vände och vann. Så?
Kommentera

Lövva: Han har ju en 350 kvadrats villa på Bergnäset iaf, med pool och allt, och det ger väl åtminstone några pluspoäng. Dessutom har han ju en lite annan roll än Fagemo. Han skall styra spelet och leda sin femma, hitta passningsvägarna och bidra även defensivt, och det tycker jag hittills att han har gjort på ett alldeles ypperligt sätt. Fagemo är främst värvad som målskytt.
Kommentera

Lulekickan: Gu va gött! bara Luleå började producera lite mål så släppte det för mig med tentan oxå.. Jippi
Kommentera

Lövva: En tredje positiv sak, 2 PP mål. Så många hade vi ju knappt till jul förra säsongen.
Kommentera

Lulekickan: Det kanske inte är så illa egentligen. Förlust med två mål i Kinarps är ju inte fyskam egentligen. Å "om" inte HV hade fått de där två tidiga målen så vette fan om inte Lule hade kunnat plocka det här! Sista kvarten öka takten! hmm...är nog knappast kvar en kvart men :)
Kommentera

Lövva: Hon behöver ju inte vara gift med dom samtidigt, en vecka i stöten kanske?
Kommentera

Lövva: Jag verkar få rätt i fråga om nyttan med att ha med Magnus Nilsson i DT om han fortsätter så här.

YES! BURRRELIBURRELIBURRA!
Kommentera

Lövva: Nog finns det säkert en tredje. Ska bli intressant att höra vad tränare och spelare säger. Hoppas det är Micke A som går på presskonferensen, Taavola säger aldrig nått av värde annat än floskler.
Kommentera

Lulekickan: Vet att det är förbjudet att ha två fruar i detta land. Men hur är det med att ha två makar? :) Har verkigen Rönken hunnit göra sig värd att gifta sig med??? Lite förtidigt att skrika JA i kyrkan kanske
Kommentera

Lövva: Då får man väl se till att ha med både JR och Linus, det har jag. De spelar så bra ihop att jag inte ville skilja dem åt ens i Dream Team.
Kommentera

Albert Hall: Och en trejde sak...hmm...vet inte vad men det finns alltid en tredje :)
Kommentera

gud: Ja, imorgon kommer jag nog att skylla på att jag är deprimerad och för grinig för att jobba, allt för att få en ursäkt att sprida mina visdomsord på HS. Någon kollega som inte vet sitt eget bästa kommer säkerligen att påminna mig om förlusten, och då blir jag ettrigare än Bulan.

Rönnqvist och Linus gör i alla fall vad de ska. Jag tror nog jag måste gifta mig med båda två : )
Kommentera

Om jag ska försöka hitta nått positivt:
1. Vi verkar ju inte vara helt borta spelmässigt om man tittar på skotten.
2. Rönken och Fagemo gör poäng som dom ska.
Kommentera

Albert Hall: Hehe, då kanske det är lite svårt att ha med han i laget :)
Kommentera

Lövva: Inte jag.
Men jag är å andra sidan inte ens med i Dream Team.
Kommentera

Albert Hall: Man drar nog inte äns ifrån nå i Dream Team tack vare Fagemos poäng. Alla har ju honom med i laget.
Kommentera

Hmmm... ett till..... så ........kanske?
Nääää.
Kommentera

Jaja, nu är det då inte lika skämmiga siffror i alla fall
Kommentera

Bra Rönken
Kommentera

Jaaa Rönnqvist....
Kommentera

Lövva: Rönnken nätar. Ass Fagemo.
Kommentera

Albert Hall: Då har nog det sista övergett mig redan
Kommentera

Lulekickan: Undrar om HV kan ha nån oregistrerad lirare?
*hoppet är det sista som överger en*
Kommentera

Lulekickan: Nja kanske du har rätt. Man måste ju tänka på framtiden. Mina självspäkningar, hungerstrejer med mera brukar för det mesta gå över på någon timme. Ingen har varken märkt nått eller brytt sig. :(
Kommentera

Albert Hall: Så kan man ju inte göra. Hur ska vi då fixa fram egna produkter i framtiden? Importera dem från Kladno, som Modo gör? Röva bort små barn och döpa om dem till våra egna?
Kommentera

Lulekickan:
alla ursäkter är goda när man
vill vara härinne på HS..;0)
Kommentera

Albert Hall: Tror jag ska smita iväg till Statshuset å dra ner flaggorna på halvstång.
Kommentera

gud: Bra att du ohejar mer på HV, det gör ju vi lulingar av förklarliga skäl också.

Nåja, det är bara att bryta ihop och komma igen. Matcher mot HV brukar ju av tradition vara plågsamma tillställningar så det här är inget att plocka fram snaran för.
Kommentera

Lulekickan: Ska man vara självplågare så ska man. Celibat var ordet.
Kommentera

Lövva: Vi verkar leda skotten? Hento har 78%.
Kommentera

Lövva: Jag menade väl att om det är tråkigt att åka på storpisk mot HV så blir det väl inte roligare om du till råga på allt går i celibat.
Kommentera

Albert Hall: Mycke möjligt. Men man ska väl inte deppa allt för myckey. Vi kan ju fortfarande sluta på 147 poäng :)
Kommentera

gud: En stoooooor del av inläggen postade jag nog förrförra veckan när jag låg hemma med feber. Det fanns just inte så mycket annat att göra då. Åsså har jag nog postat en hel del idag också när jag tänker efter, det är omöjligt att jobba när man bara har matchen i huvudet. Förresten är det väl onödigt att ha ett liv, man hinner ju inte med så mycket annat än jobbet och hockeyn i alla fall : )
Kommentera

Lulekickan:
nänä..inget ont öga har ni fått..
hellre Luleå än HV..
Kommentera

Lövva: Kanske för att vi inte hänger med?
Kommentera

Lunkster: Ja det är nog guds fel, när han började låtsas att han inte kände till Kung Linus började Hento sila å det grövsta. I vart fall tror jag att han silar, annars borde han ju inte släppa in varenda skott, typ. Näru, nu får Tavve snart släppa in Gusten Grodslukare istället.
Kommentera

Albert Hall: Notera att om man titttar på onlinen så ser det ut som om LHF hela tiden har en i båset. Tycker det hela tiden plåppar upp LHF spelare som blir utvisad
Kommentera

Mitt 4-1 till HV var ju för optimistiskt. Alltid när vi lirar i Jönköping är matcherna snabbt avklarade.
Kommentera

Vad gör Luleå???
Kommentera

Frisco: Du kan andas ut, tänkte inte avslöja den tjedje faktoren. Det kan ju finnas dem under 18 här inne.
Kommentera

Lövva: Tyst nu. törs inte höra mer.
Kommentera

Frisco: plus en tredje faktor!
Kommentera

Lövva: Dubbelt??? Är det att varken sätta på eller bli påsatt?
Kommentera

Lulekickan: Vad kan göra saken värre? Det börjar ju bli pinsamt nu
Kommentera

Lulekickan:
över 1000 inlägg..har du något annat liv än
att vara härinne på HS...;0) själv så kommer
jag upp på 10 efter detta inlägg...
Kommentera

Lulekickan:
Ja detta var inte bra... frikyrkornas Jönköping verkar ha fått kontakt med The God himself...
Kommentera

lizzard: Men jag ska ju gå dubbelt i celibat :)
Kommentera

« · 120768 · »