Lulekickan: Nja, jag vet inte:))) Det beror på det där, antingen är jag hatad eller älskad:) Finns inget mitt i mellan, är det nån som inte gillar mig så hatar dom mig efter en stund:))
Suzanne: Ja VF:s Gb gillar jag.. Har härjat mycket där, och jag gillar dom som är där med.. Finns ju andra gästböcker där man inte har varit i kontakt med humor, sen stan brann.. Modo tex. Brynäs en annan.
En del är så gravallvarlig så man blir mörkrädd:)
Japp fixar du tårta så kommer jag, ska ju ändå dit uppöver snart:)
willysson: Fast det finns ju flera som har träffat dig och överlevt så jag överlever nog jag också : ) Hur knasig du än är kan du vara säker på att jag har träffat betydligt värre exemplar.
Suzanne: Jag undrar om det hade något med måndagens brand i ett hus nära mitt att göra. Den berodde iaf på något elfel. Hur som helst gjorde det inte så mycket att det blev svart helt plötsligt. Då fick jag ju ett skäl att sova, vilket var välbehövligt.
Grattis, ska vi fira med tårta och saft nu när du har lyckats att bli avstängd för tionde gången? ;-)
Jag tror att du har rätt, i båda fallen. Det är ju faktiskt rätt trist med personer som inte greppar humor, det ska väl inte vara begravningsstämning i Gästböckerna.
Men i VF´s GB blir du nog inte avstängd. Mannen med makten där har ju sinne för humor :-)
Suzanne: hade tio avstängningsjubileum idag, 10 gången jag blir avstängd:) Vet intye vad somn gör det heller, tror att de som raderar inte sitter på samma intelligens som jag själv:) de definitivt inte samma humor iallafall;)
Tror att i Tiks GB är dom snäll med mig och inte stänger av mig:))
Men till det viktigaste, jag har sett sikta mot stjärnorna idag, med utvecklingsstörda Barn och ungdomar, var det häftigaste jag sett på länge:)
Såg du inte föressten att vi blev raderad i eran GB, när vi satt och härjade sist ;-)
Fast det är ju inte nått som är ovanligt för min del, att bli raderad. Jag har inte lärt mig att knipa käft så man börjar att bli van att det står ***Raderat av WEBMASTER***.Men jag förstår dom, jag hade också raderat mig om jag inte hade varit jag. Fast det finns ju folk som har en tendens att få mig att morra på nolltid också ;-)
willysson: Hmm, början på den här tråden gjorde så man blev alldeles Konstig, snack om knoddar och giftermål och jävelskap:)
Jag blir avstängd från Brynäs för att man snackar lite onani, fan vad less jag blev:) Tyckte det var olämpligt då det ffanns de som var elva år där, fan då hade man ju statusen rookie, med sinn janne;)
Lulekickan: Eller kan det vara så att de som har dubbel bosättning automatiskt får dubbelt så många inlägg under den tiden? Hmm, kanske värt att undersöka nu när man är "husägare" i en dryg vecka i en ännu mindre håla än Bjästa.
Suzanne: Som grupp sett är TIK-supportrarna mina absoluta favoriter bland motståndarsupportrarna. Det bästa är att de är precis lika trevliga och roliga när man träffar dem IRL som här.
Suzanne: Jag har en teori om varför jag till synes har skrivit så många inlägg. De förökar sig genom delning. Annars förstår jag inte hur jag kan ha skrivit fler än Paddan som är här mycket mer än jag är.
Dysso: Hmm, få se, det står något mer här också: "Kom ihåg att inte vara ute på internet lika länge som när du är hemma i lägenheten". Ajdå, det hade jag också glömt att komma ihåg.
Dysso: Visste väl att det fanns en logisk förklaring till att han utelämnade mig från sin runda, som inte berodde på eventuell misskötsel från min sida... ;)
5086, det var ingen dålig bedrift. Kan bli många böcker det.
Högst märkligt att hon har en förkärlek till just den här GB:n, den ser inte så där jättecharmig ut, inte så att jag blir knäsvag av den i alla fall ;-)
Suzanne: Jäklar du, där sade du någonting. Hmm, nu hittar jag ingen gasmask. Går det lika bra med en tomtemask?
Ja, det sägs att den personen kört fel och hamnat i den här gästboken av misstag och sen trivts alldeles förträffligt. Tänka sig, den token är ju inte ens luling!
Jag har inte varit så nära Kina, men jag käkade kinamat för någon dag sedan. Tyckte att den hostade konstigt men den var nog bara lite väl snabblagad så att den sade sin sista suck på tallriken ;-)
Kanske är bäst att sätta på antivirusprogrammet en gasmask då om jag har smittat gästboken med SARS.
Jag såg någon som hade lyckats med ca 3600 inlägg i denna GB också, undra vem det kan vara :-)
Suzanne: Jäklar, kom inte och säg nu att du smittat gästboken med SARS ;)
Hmm, nu vet jag inte riktigt vem du menar. Kan aldrig tänka mig att det finns någon som ödslar en massa bokstäver på att skriva mer än 4000 inlägg i en gästbok :)
Jag har så lite att göra så jag kollade LHF´s topplistor och t ex Lövva som har skrivit totalt 451 inlägg låg på Erfaren. Jag har bara skrivit 121 allt som allt.
Tydligen är jag en tyst, blyg och försynt flicka *skrattar* Tillskillnad från vissa där i toppen med sina 4000 inlägg *host*
Man lär ju inte älska personer mer för att man vandrar upp för altargången i en vacker klänning. Är väl för upplevelsens skull i sådana fall.
De flesta som jag känner har gift sig på grund av att dom har skaffat barn eller för att dom vill slippa sambotjossandet.
Jag är väl lite av samma inställning, att det känns som att det är rätt kört att göra det man vill, om man skaffar ungar. Jag vill ha hunnit gjort det där klart innan, så att man verkligen kan till 100% vara den bästa morsa man kan. Och inte ha i bakhuvudet att man inte förverkligade det man ville.
Fast nog fan blir man bäbis-sjuk ibland, älskar de små liven och har nog aldrig så kul som när man sitter och leker med någon liten parvel :-)
Suzanne: Typ. Den innehåller väl ungefär en mening till men övar man sig inför snabbpratar-SM så grejar man det på 2 sekunder. Borgerliga vigslar är verkligt trista tillställningar, fast man kan göra det roligare om man vill. Jag får skriva om ramsan man rabblar upp om jag vill, bara löftena finns med.
Varför ska man gifta sig egentligen? Man kan väl leva ihop i alla fall. Risken är väl att man slutar bry sig om man skulle gifta sig, och dessutom blir det bara krångligare att separera om man är gift och känner att det nog inte är något man vill vara med den personen för resten av livet i alla fall.
Det där med att strunta i att det finns fler än en trebening funkar nog aldrig, i vart fall inte på våren när man börjar käna att man lever igen och folk börjar vara mer inte-bara-hemma än under vinterhalvåret. Däremot kan man sträcka sig så långt som till se men inte röra om man verkligen anstränger sig.
Tidigare kände jag att jag nog aldrig skulle vilja skaffa barn, att de bara skrek, kräktes och kostade pengar. Nu tänker jag att kanske om 5-7 år sådär, men just nu skulle det inte vara så lyckat. Det är så mycket jag vill hinna göra och har man ungar är det ju rätt kört.
2 sekunder för kortvarianten. Lyder den : ”- Tager ni varandra?” ” – Ja. ” Iofs så är ju allt väsentligt med där så…
Vete fan det där med giftermål, för något år sedan var jag en hysterisk romantiker och tyckte att det var rätt sött det där med att gifta sig. Nu känns det lite som att det är sak samma, lär inte förändra något när man ändå har varit sambo i 6 år. Fast ska jag gifta mig så ska jag då vara säker på att det verkligen är nått som ska hålla resten av livet. Troheten klarar man nog om man verkligen vill det. Eller så får man sticka ut ögonen på sig ;-) Är ju inte så förbannat lätt alla gånger att skita i att det finns andra trebenta varelser...
Mmm finns ju kvinnor som har fått hemska problem av sitt barnafödande :-/
Jag vet inte om jag ens är så sugen på det där med att skaffa kids. Fast alla håller ju på och jiddrar att man inte har så himla många år på sig, men iofs så är det bara en av mina jämnåriga kompisar som har ungar. Men jag tror nästan att det är så att man får välja ifall att dom ska snitta en eller om man ska spricka sönder, den vanliga vägen.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
15%
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26%
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37%
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
Finns inget mitt i mellan, är det nån som inte gillar mig så hatar dom mig efter en stund:))
Kan vara snäll med, men ofta garvar jag bara;)