Ingen Niinimaa mot Skellefteå ikväll. Han är tydligen sjuk.Inte bra alls.
Portello: vet inget om kontraktslängden, men det här är väl den andra säsongen han gör där så jag skulle gissa på högst två år till.
Portello: jo, de var vassa. Däremot såg man inte mycket av Jonas Nordqvist, han är en skugga av den spelare han en gång var.
LL: Grymt skönt att offensiven fungerar när defensiven inte ä allt för bra.
Brynäs kedja med Silfverberg-Eero-Järnkrok imponerade på mig. Var ju farligt varje byte dom var inne.
Är vi månne motgångsupportrar eller vad? En av våra bästa seriestarter någonsin men skrivs knappt några inlägg.
Jesper Jonsson: Grytmt starkt att vända. Arla och Olausson är grymt bra.
Jesper Jonsson: match ikväll mot Hv71. För vi se Luleå spela som i första perioden mot Skellefteå eller blir det som den andra? Själv tror jag väl mer på något mitt i mellan.
Hv fortfarande utan trepoängare, vi får verkligen hoppas att det även är så efter kvällens match. Matchen senast mot Timrå var långt ifrån någon bra match, men nåot som imponerar är Luleås boxplay. Fortfarande inget insläppt i den spelformen.
Jahapp, förlust efter straffar. Var väl rätt rättvist med med delad pinne efter full tid. Ännu ingen nollpoängare ännu, men det lär ju också komma tids nog.
Idioternas moder är ständigt gravid.