Luleå HF

116696 inlägg · 888 ämnen

LIF-LHF

« · 123348 Till forumet

Sv: LIF-LHF
lizzard: Du kom ju ihåg vad jag sa när jag fick se oddset: DIF-SSK kommer att X:a. Fråga mig nästa gång du ska oddsa :)
Kommentera

Paddan: Jepp tror man måste lägga in ett odds.. Sugiga Dif dom lyckades bara få oavgjort annars skulle jag ha fått in mitt odds.. SSK måste ju ha gjort det målet riktigt i slutet av matchen
Kommentera

Paddan: Jo det låter helt klart spelvärt.Man måste nog slänga in en slant på oddset imorrn. Gäller bara att hitta två till också.
Kommentera

Portello: Intressant, Leksand ger 1,8 gånger pengarna på Lången och Lule ger 2,3 gånger pengarna. Låter klart spelvärt.
Kommentera

DerTunfisch: Luleå brukar har lätt för Leksand, bara hoppas det håller i sig. Målskyttar mot LIF blir : Burra,Ledin,Fagemo och M.Johansson
Kommentera

DerTunfisch: Äsch, nu när Duracell fick kortslutning igår kväll så har de ju inte en suck. Lule vinner med en betryggande marginal. Vill inte säga mer än så...
Kommentera

Portello: Man får ju hoppas på det bästa, men man är aldrig säker när man möter Leksand ju. De har ett extremt bra lag, men de har tyvärr inte lyckats visa det ännu. Men vem vet, de kanske visar sitt rätta dem mot Lule!
Kommentera

Portello: Aha...sorry...ändrar mitt tips då...Leksand vinner...äh...det var inget förresten...mitt tips står kvar! :-)
Kommentera

Bluesman: Men en sak ska du veta , jag gillar inte att du tjuvar mitt tips på LIF-LHF sådär ;)
Kommentera

Man tackar för välkomnandet! :-)
Kommentera

Bluesman: Får också säga välkommen till dig.. Kul med lite nytt folk här på forumet
Kommentera

Bluesman: Välkommen,välkommen. Trevligt med nya lulingar här på HS.
Kommentera

Mitt första inlägg här på HockeySnack... :-)

Jag tror Luleå vinner med 4-2
Kommentera

LIF-LHF
Lika bra att starta tråden redan nu.
Hur tror ni matchen slutar?
Själv tror jag på en Luleåseger .
Kommentera

« · 123348