Luleå HF

116696 inlägg · 888 ämnen

Luleå HF-Brynäs IF

« · 381351 Till forumet

Sv: Luleå HF-Brynäs IF
Kickan: Nepp, det var rent ut sagt Pirrooroligt och Programbladskastarläge under den matchen.
Kommentera

Paddan: Den var väl nästan Perfekt.
Kommentera

Kickan: Du kan få några ord till på P om den där matchen, nämligen Plågsam och Pinsam och PeterHögardhsaknad....
Kommentera

Frisco: Haha, det där fick mig att tänka på en ganska rolig inlaga som en finne hade skrivit. Det var rätt mycket p istället för b, g istället gör k, ibland s istället för k osv.
Kommentera

Kickan: Prynäs kanske?
Kommentera

bobbe: Jepp, Brynäs är ju Pölsan. Brynäs förresten, vad är det? Har aldrig hört talas om det.
Kommentera

Frisco: Alla i publiken verkar börja på P. Paddan, Portello och... Pamilla? Äh, nästan alla iaf. Eller åtminstone två.
Kommentera

Kickan: Pölsan? :)
Kommentera

Nu vet jag exakt hur jag vill ha slutspelet. Jag vill ha MooDoo i kvarten, Styvben i semin och Pölsan i final. Alla tre serier med samma scenario som nedan. Alltså, de får vinna de tre första STORT så de tror att allt är lugnt, och sedan tar vi dem i fyra raka i sudden.
Kommentera

Kickan: Det får bli en pausbild på publiken i allmänhet. Resultatet blev i alla fall 2-3 efter straffar (Fagemo).
[bild]www.frisco.se/hs/paus.jpg[/bild]

Ha så trevligt på matchen imorgon, både ni Grokoister och ni som håller på Gävles guldlag nummer 2.
Kommentera

gud: Hmm, kanske det. Pölsan har orsakat oss MYCKET ont. Fast nog skulle jag hellre vilja möta dem i slutspel, låta dem vinna de tre första matcherna med typ 987-0, och sedan ta dem i 4 raka efter sudden. Först då vet de hur det känns.
Kommentera

Kickan: Fast jag har inte mitt galleri offentligt. Hittar inte ens den bilden:-)
Kommentera

Kickan:
klart ni fixar det..Brynäs o Moodoo till kval...;0)
Kommentera

70 Rodrigues: Förra matchen var bara ett olycksfall i arbetet. Med det spelövertag LHF hade borde vi ha avgjort redan i första perioden. Ni får sota för det imorgon.
Kommentera

Kickan: Undrar hur tråkig hemresa Brynäsarna hade förra veckan när dom var i Luleå :-)) Det blir nog både jämt o tufft i morgon med en knapp Brynässeger...
Kommentera

65Selander: Portello tycker nog om att vara med på bild. Iaf förekommer han i Friscos förbrytargalleri. Du får publicera två bilder på Portello så behöver du inte ta med mig.
Kommentera

65Selander: Bara komma upp i sportbaren där sitter vi nog. Välkommna
Kommentera

70 Rodrigues: Ni tror det. Ujuj, ni kommer att få en lååååång, tråkig och jobbig resa hem : P Fast ni har ju tur ändå, för det betyder ju att jag kommer att vara på bra humör imorgon.

Älsklingarna vs. Pölsan, 19873645-0. Det är helt säkert. Något annat tillåter vi helt enkelt inte.

Jag får väl se till att ni åtminstone hittar till arenan imorgon. Välkomna upp till världens vackraste stad med världens bästigaste hockeylag.
Kommentera

70 Rodrigues, 65Selander: Njae:-)
Kommentera

Frisco: Droppar in på förbivägen för en Whiskey pinne, vi är ca 50st.

Luleingar på SpS, ta gärna kontakt i morgon så att jag får föra in er på mitt förbrytargalleri ;-)

Bär en matchtröja med Selander på 65 Selander på ryggen.
Kommentera

Frisco: Är du vaken och har plats för 60 Brynäsare :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Kommer ni förbi en sväng och hälsar på?
Kommentera

Luleå HF-Brynäs IF
Snart lämnar man Stockholm för den över 100 mil långa resan till Luleå, håll i hatten, för nu kommer vi och tar er:-)) Tips 3-4
Kommentera

« · 381351