Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"? |
| 15% |
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds? |
| 26% |
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern? |
| 37% |
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av? |
| 22% |
Vad skall Skellefteås jätte "fina" klack sjunga när AIK solna kommer på besök i Skellefteå? Skall de fortsätta som de alltid gör å sjunga AIK AIK AIK med deras Louis Armstrongs inspirerande röster eller tänker det: "Å fan, de kan vi ju inte sjunga, då hejar vi juu på borta laget."
Sen kan man ju diskutera vilket lag som är det riktiga AIK. Personligen så tycker jag det är solklart. Solna AIK är det enda riktiga AIK. Skellefteå är bara en massa Stockholms wannabees. Menm det är ju min åsikt. Må jag brinna i helvetet.
Ni som tror sig veta svaret på denna fråga.... Må ni njuta i himlen!