Luleå HF

116698 inlägg · 888 ämnen

Matchens Älskling

« · 296869 Till forumet

Sv: Matchens Älskling
Kickan: Vem blev det Timrå matchen?
Kommentera

Dysso: Det såg ju väldigt vackert ut före dagens matcher. Både Modo å Slippsgården utan poäng. Kan ju egentigen inte bli vackrare i skadeglädje syfte. Nuvarande situationen skall man väl inte heller klaga över. Slipps IF enda laget med endast 1 pinne å dom lär inte ha några poäng å hämta i nästa omgång heller :)
Kommentera

Lövva: Av förklarliga skäl kan vi ju inte se alla bortamatcher, men en av älsklingarna skall anses vara mer Älskling än de övriga i varje omgång.

Det tycks ju finnas majoritet för JJ så härmed är han utsedd till Omgångens Älskling i den tredje omgången.
Kommentera

Lövva:

Och därmed ligger DIF på en söt 12'e plats i ES. Det lär säkert ändra sig med tiden, men visst är det vackert nu.
Kommentera

JAAA! Slippsarna förlorade igen. Ett litet ljus i en annars väldigt mörk dag. Mitt tips gick käpprätt åt h-vete
Kommentera

Portello: Att Tuukka lär få så många ska väl egentligen inte ha något med saken å göra. Men som sagt, det är ju bara hypoteser egentligen man talar om när man skall utse matchens spelare som man ej har sett.
Kommentera

Lövva: Sluta skriva i guld-tråden.
Tycker också JJ.Mäntylä lär ändå få så många :)
Kommentera

Kickan: Lite svårt dock att ge en "ärlig" röst när man ej har sett matchen med egna ögon
Kommentera

Kickan:

Jag skulle nog lägga min röst på Tuukka
Kommentera

Portello: Ok, vi upprepar väl det som redan skrivits i guldtråden så det finns i rätt tråd också.

Lövva föreslog Tuukka. Jag föreslog JJ. Albert sa att JJ blir bra. 3 röster hittills alltså.
Kommentera

Kickan: Dags att byta tråd nu va så vi inte missbrukar guld-tråden allt för mycket .
Så vem utses till omgångens älskning?
Tycker att Emil var bra i de två första perioderna, men i sista var det tyst om honom.
JJ fick ju bra kritik liksom Mäntylä.
Kommentera

Portello: Ok, Sandström utses härmed till omgångens älskling i omgång 2. Håller annars med dig om att det var hårfint mellan honom och Tuukka.
Kommentera

Kickan: Håll dig till rätt tråd! ;)
Tycker Mäntylä men jag protesterar inte om ni utser Sandström.
Modo-FBK 0-5.... Paddan sitter nog och lider i kempis just nu....
Kommentera

Jag missade matchen och har därför lite svårt att avgöra lämplig kanditat till matchens älskling. Men baserat på vad jag läst och tidigare erfarenheter går min röst till Sandström.

Kan någon berätta om Ledins matchstraff? Vad hände? Jag har hört allt från hög klubba till överfall.
Kommentera

Portello: Jag tycker Jonas Nordquist var bäst och det säger jag inte bara för att han avgjorde, han kommer Luleå att få mycket nytta utav för han verkar ha en enorm vilja.
Kommentera

Portello:
och dom vågade släppa in dig i Arenan...;0)
Kommentera

Tycker någon av Tuuka, Janne eller Nordqvist ska få priset idag. Hento var också bra men jag röstar på någon av de tre första.
Och Kickan:JAG VAR DÄR!
Bara så du vet.... :)
Kommentera

Kickan:

Han dominerade i egen zon, satt och suckade flera gånger så var han framme och redde ut situationen. Ska vi spika Sandström som Matchens Älskling nu?

Hento hade ett par heta räddningar, men svettigare matcher lär han nog få bli match-hjälte i, så jag tror man kan spara en utnämning av honom ett tag.
Kommentera

Dysso: Vi har ju en till självskriven kandidat förstås. Hento. Jäklar vilka räddningar han gjorde emellanåt. Bl a den då han låg ner i målet samt den grymma plocken som få skulle ha tagit.

Sandström känns nog ändå bästigast, även om det var Jonas N som gjorde GWG. Sandström var i princip felfri idag.
Kommentera

lizzard:

Jag tycker Jan Sandström var riktigt bra i många läge..
Kommentera

lizzard: Det tycker jag vi ska göra. Alltså ge älsklingen ett pris, och en egen tråd är väl självskriven.

Omgång 1: Tuukka.
Omgång 2: Mina kandidater är Tuukka, Sandström, Emil och Jonas N (för hans GWG). Fler förslag eller synpunkter?
Kommentera

Matchens Älskling
Tänkte starta denna tråd för att skriva in matchens älskling i, det blir betydligt lättare att hålla reda på vem vi/ni har valt om den får en egen tråd. Kanske efter es e slut kan vi skramla in ett litet pris till den vi utsett till matchens älskling flest gånger :)
Kommentera

« · 296869