Portello:
Definitionsfråga, ett år senare?
Bättre sent än aldrig iaf ;-)
Portello:
OBS:ut
Det kan ju ibland bli så att någon skriver på ett kontakt och inte ens kommer oxå ;-)
Portello: Vi fick in de infon att Luleå och Bäckman var totalt överens om kontrakt, Under helgen så finjusterades det lite i det kontraktet som låg klart för underskrift. Bäckman skulle ta sig en funderare och bestämma sig för påsken, Helt plötsligt gör han helt om i frågan och frugan vill stanna och då måste det sociala få gå före det sportsligea där av så nobbade Pelle Bäckman Luleå. Men de infon vi fick in stämmer till 100% ang Bäckman Vs Luleå. Nu till nästa bit vad händer nu i tränar frågan Osten, Jesse el någon anann som ingen mer än TK vet om????
Portello:
Äh..alla vet ju att vad en luling säger skall man ta med en nypa salt ;-)
Kickan: Fan du växer ju i mina ögon till en ultra Luleå supporter, Ligga med fienden, kicka ut ett ex för han håller på Styvben väntar på en forts vad som kommer härnäs i Kickans story som Luleå supporter......
FORZA ULTRA KICKAN
Kickan:
Hm, hjälpa Er, det får jag fundera på. Men jag kan vara generös att hålla lite på Er nästa säsong. Det är det minsta jag kan göra, antar jag.
Västerås, när det finns Kropps, fast just nu så känns det som en god idé att hålla på andra lag än Kropps. Varför håller jag alltid på lag som har taskig ekonomi.....
Förresten, det bästa vore att få tag på en grabb som inte är hockeyintresserad, det borde lösa det mesta, eller?! Annars kan jag skicka upp brynäsare eller leksingar, jag har gott om dom härnere.
Oops, detta inlägg har inte alls så mycket att göra med trådens namn, jag får försöka att leta upp den däringa otråden istället, men det får bli i nästa inlägg.
Kickan:
gullesannes, nu börjar det att spåra ur..... Vad vill Du/Ni ha hjälp med? :)))
Jag hoppas att du har rätt när det gäller var guldet skall hamna, själv har jag en känsla av att Djurgården kan ställa till ett elände för oss. Jag trodde ju visserligen likadant om Luleå och det gick ju bra....för oss vill säga.
Sorry, jag skall inte hacka på Luleå mer eftersom du var så generös och gratulerade oss till segern. Lovar, lovar, lovar, lovar.
Nu skall jag iallalfall ut på stan och rädda Kropps från konkurs. (Tror dock inte att det hjälper, blir konkurs ändå)
Hoppas nu att det blir Osten...så vi får ha kvar våra spelare som just nu funderar på framtiden..det kan visa sig ha väldigt stor betydelse vem som tränar Luleå! iaf för visa enstaka spelare..