Luleå HF

116689 inlägg · 888 ämnen

Optimismen frodas

« · 145524 · » Till forumet

Sv: Optimismen frodas
Lulekickan: Ska genast göra det... för de har då pratat om Henriksson hela tiden.
Kommentera

lizzard: Hmm hann inte riktigt med på vem som sköt, men det var en Luling. Ser inte riktigt vitsen med att Luleåspelarna begär målkamera för att se om verkligen inte Malmö gjorde mål... men vad vet jag, man kanske gör så i Malmö.
Kommentera

vivix20: Okej tack för det svaret då var det felrapportering av lokalradion i Malmö :)
Kommentera

lizzard: HV-Modo 0-3, kors i taket.
Kommentera

Lulekickan: Kanske HV har kommit in i en svacka nu eller så är det MoDo som har kommit upp ur sin
Kommentera

Lulekickan: Paddan kommer ju vara uppe i det blå när han tvingat lokalbefolkningen att börja trampa igång modemet.
Kommentera

Ajdå 2-1 till Mif
Kommentera

lizzard: Nu får det vara färdigsparkbollat tycker jag, man blir ju helt nervös av att de aldrig bryter för hockey.
Kommentera

Och nu har Timrå hämtat in ett tvåmåls underläge mot FBK.
Kommentera

PP för Luleå
Kommentera

vivix20: ...och på sprotradion kramas de. Känns hemskt mycket viktigt att höra om mitt under hockeyn.
Kommentera

Lulekickan: Kan dom inte sända intervjuerna efter Hockeyn?
Kommentera

Portello: Kommer till matcherna när det nästan är slut jo jag tackar jag
Kommentera

Snart karlavagnen info och sedan nyheterna+ info om fotbollen nu dårå.
Kommentera

Portello: Tydligen inte. Vi får säkert höra intervjuer med resten av truppen också innan det blir hockey. Dessutom är det reklam för Karlavagnen alldeles snart också. Hejåhå sprotradion.
Kommentera

Lulekickan: Varför lyssnar ni inte på hockeylive? 15 kr kan det väl vara värt?
Kommentera

vivix, vad säger de om matchen på hockeylive?
Kommentera

vivix20: Det funkade inte i den senaste testomgången, därför brydde jag mig inte om att beställa hockeylive den här säsongen. Känns onödigt att betala nåt som inte funkar.
Kommentera

Lulekickan: Att det är en dålig match från båda lagen. Jag tycker dock att det låter som att Luleå pressar på rätt bra just nu.
Kommentera

vivix20: Leksand-VF verkar vara en grinig match.
Kommentera

Usch så tråkigt att Luleå har så svårt att få in pucken i mål :(
Kommentera

Enligt webbradion så är Hento Luleås bästa spelare idag...
Kommentera

vivix20: Så det är alltså Hento som står ändå eller?
Kommentera

Portello: Ja det måste vara det, de som snackar på radion pratar då bara om Hento.
Kommentera

vivix20: Tycker Hento har vart vår bästa spelare i alla matcher nästan utan honom så vet jag inte hur det skulle gå.. Han har räddat poäng åt oss denna säsong
Kommentera

lizzard: Nu sa dom Gusten på sportradion igen
Kommentera

lizzard: På sportradion fortsätter dom då att säga att Gusten står.
Kommentera

vivix20: ...och enligt radiosproten är det Gusten som står.
Kommentera

lizzard: Ni ska inte lyssna på sportradion så mycket, de kan ha rätt men de kan likagärna ha helt uppåt väggarna fel. De kallade Mika Hannula för Peter Andersson en gång och hur man nu kan se fel på de två är för mig ofatbart. Som att kalla en Volvo 240 för Ferarri Testarossa. :)
Kommentera

Lulekickan: Ja inte vet jag... får väl kanske veta någongång. Mindre än två min kvar nu.
Kommentera

vivix20: Synd att Tavve minimerat Rönnqvists chanser att göra mål. I den kedja han spelar idag är han ju rätt ensam om att kunna ge och ta emot en passning. Solonummer är väl det enda alternativet i det läget.
Kommentera

Luleå har timeout... 45 sek kvar och tekning i egen zon...
Kommentera

tyvärr...
Kommentera

Lulekickan: *gråta* ännu en förlust med 2 insläppta mål :/
Kommentera

Magnus: Hockeylivereportrarna brukar också ha fel rätt ofta, så vem som har rätt lär vi inte få veta förrän det kommer några uttalanden i tidningarna.

Skit! ******* Redox vann. Grattis dårå : (
Kommentera

vivix20: Happ, så då var den matchen slut och våra björnar får åka hem med noll poäng .
Kommentera

Åter en hedersam förlust. Börjar bli rätt många nu.....
Kommentera

Och nu lär vi ligga under kvalstrecket.Men det är ju många omgångar kvar så vi lär klättra.
Kommentera

Albert Hall: Om bara Luleå börjar sätta sina chanser så vänder detta för det e inte speciellt många matcher som målvakten släppt in mer an 2 mål
Kommentera

Portello: Vi ligger 11:a nu på 12 p
Kommentera

Portello: Det vänder nog... men kan någon förklara varför Luleå spelar bättre mot bättre lag? Jag menar att mot t ex Hv så såg ju SPELET bra ut, men mot sämre lag så sjunker kvaliten enormt.
Kommentera

Albert Hall: Extremt lite utvisningar i matchen, 2 x 2 minuter för respektive lag. Det måste nästan vara rekord.
Kommentera

lizzard: Och redan har endel börjat snacka om kvalserien på officiella.En del är helt otroliga.....
Kommentera

vivix20: Ja du , den som det visste.
Hoppas nu Luleå tar sig samman och slår Leksand på Lördag.
Och oddsen är ju rätt goda eftersom jag inte kan närvara.
Kommentera

Portello: Tyvärr vann inte Luleå fastän Dysso spelade på oss :/
Kommentera

Portello: Haha ja jag har förstått av diverse inlägg här att matchernas utgång beror till stor del på din närvaro eller kanske frånvaro. Nå det låter ju bra med tre säkra poäng på Lördag i allafall.
Kommentera

vivix20: Och samma sak gäller också på torsdag mot Brynäs. Fatta vad surt det är att jobba under match.
Kommentera

Portello: Det är ju så varenda år så varför skulle de ändra sig nu? Precis som LHF alltid inleder säsongen mer eller mindre sugigt.
Kommentera

Portello: 6 poäng är ju våra då så du borde vara glad istället ; )
Kommentera

Portello: Ett sådant jobb kan man inte ha. Säg upp dig och börja spela på hästar eller nått... men det är ju tydligen bra om du jobbar i stället. Då får vi ju tre poäng till.
Skulle bli galen om jag var tvungen att jobba. Men jag är välsingnad med underbara arbetstider, slutar 15 00 varje dag och ledig varje helg.
Kommentera

« · 145524 · »