Luleå HF

116687 inlägg · 888 ämnen

Pölsa-Luleå

« · 127815 Till forumet

Sv: Pölsa-Luleå
Lingonben86: Du säger det du. Vi har fått första målet i alla fall efter 6.23. Forza Linus!
Kommentera

Lulekickan: Du vet vem har viss gjort 1-0
Kommentera

Hejåhå. Tänk om det förb... hockeylive kunde funka någon gång i samband med match. Det går ju inte ens att logga in på deras sugiga sida. Morr! Och SR prioriterar uppenbarligen barnradion framför något så viktigt som ES-hockeyn. Pajasradio : (
Kommentera

haha kan ni inget eller fan vad ni bara fantiserar vi (Brynäs) kommer att krossa er ni kommer inte att ha en chans..=)
Kommentera

5-2 till Luleå.

0-1 kommer i slutet av första perioden av Magnus Nilsson.
1-1, 2-1 i andra i brynäs favör.
2-2 gör Petter Nilsson i powerplay.Början av tredje.
Sen läpper det.2-3,2-4 kommer inom fem minuter sedan av Fagermo respektive Micke J. Brynäs tar ut målvakten och skuggan gör mål i öppen bur i slutet av matchen.
Kommentera

Brynäs brukar vi ha svårt mot, men jag känner på mig att vi vinner ikväll! 5-3 till Luleå är mitt tips!
Kommentera

Zoogin:förl i morgon o det börjar se ut som vid denna tid ifjol,undantag att lgt målar men vad hjälp det när..henrikss..agerar som han gör.
Kommentera

Brynäs borta tillhör ju inte precis Luleås önskemotståndare genom åren men i morgon tror jag att det lossnar ordentligt så jag tippar 7-2 till LHF. Målskyttar: Fagemo 3, Rönnqvist 2, Magnus Nilsson 2.
Rönnqvist spelar dessutom fram till Fagemos mål.
Kommentera

Paddan: Vet inte, någon kanske silar om vi har otur. Resten sköter grovarbetet.
Kommentera

Nej, nu ser jag att PRO:s lokalavdelning börjar se lite färdiga ut där de sitter och trampar för brinnande livet på min fina cykel. Är väl bäst att förbereda de på att de snart kan koppla av några timmar innan det är dags att hoppa upp på cykeln igen!

OK, ska väl lämna ett resultat också. 2-4. Jag förutspår att de som sätter pucken i nätet bakom målvakten är de som kommer att göra målen.
God natt och trevlig resa och allt det där!
Kommentera

Lulekickan: Det är ju för väl att spelarna själva sköter slutarbetet i Arenan. Vad gör de andra då medan de där fyra målar ;)
Kommentera

Portello: Jag måste ju såklart vara värst när det gäller tippandet. Imorgon är det tamefan dags för en rejäl islossning. 19-0 till LHF hade jag tänkt mig. Miche J gör 6 mål, Fagemo, Brabenec och Rönnqvist 3 var, Magnus Nilsson 2, Patrik Bäärnhjelm och Burra varsitt. Sådeså. Och den här gången är det dags att de lyder mig, absolut. De har varit lite olydiga den senaste tiden ju så snart blir det löneavdrag.

Hade jag varit mer blygsam och försiktig av mig hade jag nog tippat 4-2 till LHF. Fagemo, Rönnqvist, Brabenec och Miche J målar.
Kommentera

Albert Hall: Hoppas verkligen att du har fel.
Tror jag lämnar ett tips ändå.
10-0 till Luleå. Fagemo 3, Brabenec 2,Burra 2 , P.Nilsson ,M.Nilsson och Skrbek.
Kommentera

Portello: 4-2 till Brynäs imorron.
Kommentera

Portello:

Jag tippar också vinst, det MÅSTE bara släppa för LHF nu... Brynäs verkar inte direkt ha hittat nån formtopp heller.
Brynäs kan inte göra mål, och LHF spottar in såna, kan väl bara gå på ett sätt? Eller? :)
Kommentera

Pölsa-Luleå
Vi har alltså 4 spelare på skadelistan, Finnström,Bulan,Husse och Fransson. Mest troligt så kommer vi gå runt på 3 kedjor .
Hoppas verkligen att vi får första målet den här matchen för att slippa jaga hela tiden.
Hoppas att "Hento" spikar igen totalt, samt att siktet är bättre inställt hos utespelarna och att backarna inte går bort sig .
Tips: Optimist som jag är så tror jag på tre poäng.
Därimot så lämnar jag resultattipset , det har jag ändå aldrig rätt på.
Kommentera

« · 127815