Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Skitsnackstråd. Kom hit då!

« · 106783 Till forumet

Sv: Skitsnackstråd. Kom hit då!
Lulekickan:Så med andra ord så borde scenariot bli som följer: Portello stannar hemma och går aldrig på någon match och Lule blir obesegrade!
Kommentera

Paddan: iofs men då går ju inte MODO till slutspel ens så.. där förlorar ni mycket pengar istället :)
Kommentera

Lulekickan: Jodå nog ska jag väl orka det.När jag var till Barca blev det åtaliga meter fram och tillbaka.
Så du är en sån dära som kan tillbringa åtskilliga timmar i affärer??
Kommentera

Portello: ...men samtidigt blir det ju några korvören till klubbkassan.
Kommentera

Paddan: Portello brukar väl åka till Kempis då och då, alltså är förlusterna hans fel. Hade det inte varit för Portellos skull så skulle vi ha vunnit SM-guld den gångna säsongen : )
Kommentera

Paddan: Kanske ja skulle göra det? så modo förlorar ;)
Kommentera

Portello: Min Kauppilatröja brukar medföra LHF-seger, men den finns det ju bara en av dårå och den är inte till salu. Fast jag är ju bra på att shoppa så du kan ju följa med någon gång om du känner att du orkar. Varning dock för att medföljande av någon anledning brukar tröttna innan vi ens hunnit igenom 10 procent av butikerna. Jag förstår inte varför : )
Kommentera

lizzard: ....eller en ännu bättre idé: en MODO-tröja.
Kommentera

Portello: Varför inte köpa en LHF tröja??
Kommentera

Lulekickan: Det var mer att namnet skulle låta mycket mer "kommunistiskt" i svensk upplaga.
-Kom igen nu grabbar, dags att åka till kooperativet och göra skäl för brödfödan.

Hmm, Lule förlorar när Portello ser matcherna, Välkommen till Kempis! :-)
Kommentera

Lulekickan: svammel,svammel ,svammel.Jaja får väl ta och köpa en helt ny garderob och se om jag hittar några kläder som gör att Luleå vinner.ågra tips Kickan??
Kommentera

Skitsnackstråd. Kom hit då!
Oki, då flyttar vi våran hemskt mycket viktiga diskussion hit.

Portello: Det är inget skrock det där med Laziotröjan. LHF förlorar i princip alltid när du har den. Å andra sidan förlorar de rätt ofta när du är och ser matcherna också så det är kanske dig det är fel på och inte tröjan ; ) Fast jag är säker på att det har blivit fler förluster när du har haft Laziotröjan än när du har haft någon annan tröja. Huga, en fotbollströja... Det säger ju sig självt att det aldrig kan sluta väl.

Paddan: Nej, COOP Arena låter inte så skojsigt men pengarna behövdes för att arenan skulle få det där lilla extra som kommunen inte vill stå för. Om 10 år kanske vi kan byta namn igen, om nu inte COOP satsar ytterligare X antal miljoner för att få behålla arenanamnet förstås.
Kommentera

« · 106783