Luleå HF

116725 inlägg · 888 ämnen

Spel & Dobbel

« · 629258 Till forumet

Sv: Spel & Dobbel

Portello:

Du, det var en riktigt tuff satsning av dig. Vad ger den, 1,5 x insatsen?

Kommentera

Ikväll testar jag lägga en dubbel.

MoDo-Leksand 1

Färjestad-Brynäs 1
Kommentera

Testar en riktig chanstrippel ikväll.
FBK-DIF X
BIF-LHF 2
MIK-LIF 2
Med ett 7 raders-system där det räcker
med ett rätt för att gå jämnt upp.
3 rätt ger 1800 kr
Insats 20 kr per rad.
Kommentera

Albert Hall: Tack! Ska plocka ut 1500kr från spelkontot direkt och spela för resten så länge det räcker.
Kommentera

Salcin: Vad ska man säga? Både du och Luleå är inne i ett stimm.Inte dumt.
Kommentera

Salcin: Grattis! Själv hade jag 0-3 men det räckte inte.
Kommentera

Salcin:

Om man är så galen att man inbillar sig att Lule kan vinna med 4-0 på bortaplan är man tamejtusan värd 2000 spänn! Grattis.
Kommentera

Portello: 0-4 satt som ett smäck! 2000kr i vinst på 20 kr satsade!

Tack Luleå, Tack Leinonen för en fullbordad kväll, till helgen blir det PARRTYYY!
Kommentera

Portello:
Funderar på ge upp min tippning jag med , prickar ju högoddsarna men sen går bort på en match man tycker säker som med för höja oddset
Kommentera

Portello: Lagt in det som är kvar av gårdagens vinst på VM-kvalmatcher och träningsmatcher, samt LIF-DIF 1 och HV-LHC 1 bära eller brista.

Ikväll vill se vinst för T&T, Tjeckien, Italien, Egypten, Spanien och Turkiet.
Kommentera

Salcin: Äh, nu ger jag upp min bana som tippare, åtminstone för någon längre stund.Usch och fy.
Kommentera

Portello: Blev girig och hoppade på brytets NBA-förslag för inatt samt spelombudsmannens NHL-förslag gick åt pipan.

Ska hädanefter hålla mig till egna rekade spel.

Nya tag blir förmodligen spel på någon av kvällens VM-kval matcher, bestämmer mig under dagen.
Kommentera

Portello:
haha ja det är ett getingsbo det med med tanke på hur bra predators varit det med så .. är mycket täta och svårtippade matcher inatt tippar jag dock
Kommentera

WarhawK: Helt klart har Carolina imponerat iår.Men det är väl främst på hemmaplan eller? Förutom senast mot Atlanta dårå.

Ett annant lag som har överraskat positivt på mig är Kings.Som fö gav ett intrerssant odds inatt.Testar det direkt.
Kommentera

Portello:
hehe jo men även Carolina har varit stabila , fram tills fiaskot sist då vill säga .. så det en svårtippad match som jag passade på utnyttja det höga oddset på Canes ..
Kommentera

WarhawK: Tycker att Ottawa har varit så grrymt stabila ut i år.Och Kedjan med Heatley-Alfredsson-Spezza har ju varit hur bra som helst.
Men det är klart, bara för jag har tippat på dom inatt så går dom säkert och förlorar.
Kommentera

Portello:
hehe då kommer antingen ditt eller mitt tips spricka inatt då för jag tror Carolina kommer komma tillbaka starkt efter sitt fiasko sist mot Atlanta och finns risk Ottawa kommer bli lidande för det , men det är ju bara en gissning från min sida så
Kommentera

Salcin: Stort grattis till vinsterna.För mig gick det dock sämre.
Men jag har lagt några spel på nattens NHL-matcher.Måtte Ottawa vinna, annars ser min bankrulle inte vacker ut....
Kommentera

Spel & Dobbel
Kvällens spel blev klockrent :)

bet 100 Frölunda-Modo fler än 4.5 mål
bet 80 BIF-HV 2
bet 20 BIF-HV 1-4

700 friska in på spelkontot.
Kommentera

« · 629258