Yrar du människa? I Lulio är det ca -30 grader just nu. Jag har hört att i Delfinen har de inte konstfruset - de har varmluftsaggregat för att isen inte ska bli för hård.
Kickan: Eftersom du har ävlats och gjort en speciell terapitråd så kan jag ju inte låta bli att lämna ett bidrag.
Jag har en liten fundering, en sån där skräckinjagande hand med en tumme vänd i en riktning pekande uppåt borde väl få motståndarna att fullkomligt pissa ner sig. Inte funderat på att byta till någon sån tuff logga på matchtröjorna?
Kickan: Det är nog bra med pyskologer och andra svartmän, men till syvende och sist så är det nog bara hårt arbete och att nöta vidare som gäller. Hur är det man säger: Efter regn kommer sol. Eller var det: Efter regn kommer ösregn? Ähh, det ordnar upp sig för er också (bara det inte blir på vår bekostnad)... ;-)
NuMo: Så du får delta hela säsongen dårå? Först pga förlusterna, och sedan pga att all glädje är borta. *tycker synd om*
Jag hoppas att vi lulingar inte skall behöva terapi förrän tills strax efter jul. Behövs den längre än så bör de öppna några av de numera stängda och nedlagda dårhusen för att bårhusen inte skall bli överbelagda.
Huge: Vi har haft psykologer kopplade till truppen rätt länge. Innan den nuvarande hade vi ju Plate. Han funderade ut så listiga grejer som att om man satte snedställda streck längst ner på tröjorna så skulle spelarna se större ut, och därmed skulle motståndarna skita ner sig så fort de såg en luling och vi skulle vinna SM-guld, eller nåt.
Resultatet blev väl "eller nåt". Fast tanken var säkert god om än tröjorna förfulades i och med att idén genomfördes.
Kickan: Jag deltar i terapin för egen självläkning således. Snart kommer Pirro att ställa sig i båset och då jämarns skall ni se att glädjen försvinner och förlusterna med den.
NuMo: Jag förstår att du tycker det ; ) Och skulle du ha menat det så tycker jag att du också ska delta i våran terapi, för då har du blivit sympatisk.
Förrexten kan du delta i den i alla fall. MooDoo är ju inte så jävla lysande som det lag som enligt massmedia skulle vara världens bästa lag borde vara.
Får väl instämma i jämmerkören. Vi har ju erfarenhet av dessa saker, som du vet. Ett tag var ju flygvapnet inkopplat för vår del. Kanske vore nå´t för lulingarna: en bombmatta över Coop Arena.... :-)
Se vad bra Albert, vi har en alldeles ny och fin terapitråd. Fuck krisgrupper - de gör säkert bara allt värre. Det enda som skulle hjälpa är att de söver ner en och väcker en först när tabelläget och trenden för LHF känns lite mer positivt.
Jag har insett att vi behöver en terapitråd. LHF:s svacka är djup och desperationen och maktlösheten man känner över situationen väller över en.
Terapitråden är naturligtvis lika återanvändningsbar som de flesta av trådarna på vårat plank, vilket är bra då man varenda år vid den här tiden brukar känna sig i behov av terapi pga tabelläget.
Så vassego till mig och er andra. Här hjälper vi varandra och oss själva att - trots att det ser lite dystert ut för LHF just nu - komma igen efter att vi har brytit ihop.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
37% (20)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (14)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
22% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Yrar du människa? I Lulio är det ca -30 grader just nu. Jag har hört att i Delfinen har de inte konstfruset - de har varmluftsaggregat för att isen inte ska bli för hård.