Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Tidigt sommaruppehåll

« · 153019 Till forumet

Sv: Tidigt sommaruppehåll
Albert Hall: För säkerhets skull kan ju också en sopsäck med urklippta hål för ögonen utgöra ett visst "skydd" mot dylika sociala aktiviteter, eventuellt kompletterat med någon form av hörselskydd för att försöka begränsa intrycken.
Kommentera

Hälge: Risken finns ju att du måste vara social. Ska du med upp hit? Kanske bäst att ta med en bärbar dator och umgås på normalt sätt istället?
Kommentera

Lulekickan: Lärakännavarandrafest...va´hemskt. Då måste man väl vara social..?
Kommentera

Albert Hall: JA det stämmer o ekonomiska problem e ju typ det ända dom e bra på *ler*
Kommentera

Läste på forum att Bik har ekonomiska problem. Igen.
Kommentera

Johan J: Ingen av lulingarna på HS är egentligen engagerade i supporterklubben på allvar, så det får gå en annan väg. Jag har i alla fall pratat med David, som är ordförande i LuleåFans, och han tycker det vore sketaskoj om ni äntligen skulle komma på besök. Jag messar Maggan eller Madde så får de hans mailadress och telefonnummer. Om intresse (och tid) finns från TIK-supportrarnas sida så skulle LuleåFans kunna ordna någon slags lärakännavarandrafest så de båda lagens supportrar får träffa varandra och ha lite trevligt, men då måste de hel säkert veta att ni kommer hit först.

I övrigt måste Madde eller Maggan kontakta LHF:s kansli och berätta att - och hur många - ni kommer så att de har koll på det för biljetter och sådant. Dessutom måste polisen underrättas.
Kommentera

Albert Hall: Kravet för att det ska gå ihop ekonomisk är att Supporterklubben lyckas få ihop minst 50 anmälningar. Vad gäller mig personligen så tar jag mig i vanlig ordning de drygt 90 milen norrut medels flygmaskin.
Kommentera

Johan J: Inte tror jag man har det minsta emot att få besök av supportrar som sköter sig någorlunda bra.

Blir det mycket folk som kommer tror du? Jag tror jag aldrig sett Timrås klack in action. Ska bli kul.
Kommentera

Albert Hall: Tack för det. Förutsätter att inte rivaliteten gör att man backar. Med två klackar blir inramningen av evenemanget bättre. Problemet i Luleå är att få hemmapubliken att förstå vad bortasektion innebär.
Kommentera

Johan J: Det går säkert att ordna. Jag vet att man i matchen mot Leksand hade någon gemensam tillställning både före och efter matchen supportergrupperna emellan.

Jag gissar att Lulekickan eller Portello är bättre på att hjälpa er med att få kontakt med rätt personer.
Kommentera

Albert Hall: Timrå IK Supporterklubb planerar en resa till Luleå och matchen i COOP Arena den 30 november. Reseansvariga uppmanar motsvarande i Luleå ta kontakt med vederbörande här på hockeysnack (signaturerna Maggan, Madde) för att mottagandet skall ske så smärtfritt som möjligt. Kan du vidarebefodra önskemålet? Lulekickan, Portello eller någon annan aktiv med insikt i organisationen?
Kommentera

Johan J: Red Tags är mycket riktigt nedlagt. Eller rättare sagt har man bytt namn och slagit ihop dom tre? geografiska fraktionerna till en.
Men nog borde man tagit bort den där sidan, det har du rätt i.
Kommentera

Tidigt sommaruppehåll
Luleås supporterklubb Red Tags för en tynande tillvaro. Ett par nykläckta smågrabbar misslyckas allt som oftast med sina försök att få fart på läktarna. Har man gjort ett tidigt sommaruppehåll redan innan sista höstlövet har fallit, precis som verksamheten på nätet? Forumet på hockeysnack är välbesökt och skribenterna slåss om pennan. Hur är det med organisationen undrar en inbiten Timråfantast? Red Tags - Liket lever?
Kommentera

« · 153019