Luleå HF

116698 inlägg · 888 ämnen

Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan

« · 478059 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Luleå Hockey - Ikväll i Ladan
Kickan: Det såg mer ut som Pekka Langers tandrad än nåt annat. Lite blod, jo eller hur. Varför ta nåt i försvar som du inte sett? Att gå på vad för bild du har sen tidigare beskriver ju bara hur idiotiskt ditt försvar just här blir.
Kommentera

Kickan:

Nog för att jag inte har ngn som helst aning om hur matchen mellan TIK och Lule såg ut ikväll, men kom inte och säg att Lule inte spelar fult! Fan, när jag var i Konsumhallen stod jag ett tag och förundrades över alla slagsmål, tills jag kom på att det var Lule vi mötte.

Fast i afton var iofs inte BIF särskilt mycket bättre de heller...
Kommentera

Kickan: Men herregud människa vad skriver du !!!!! En droppe blod !!!! Tror nog att du skall vara tyst nu .....
Kommentera

Kickan: Menar du att Åkerströms grej på Nordgren inte var något ? Eller missuppfattar jag dig nu ?
Kommentera

geggelundin:

: )

Ja, det kom en droppe blod (om ens det - kanske föll han bara vackert) från någon Gläfsare har jag förstått. Hemskt. Jättehemskt.

Att jag har svårt att ta er på allvar, trots att jag inte sett matchen, beror på att jag under hela tiden sedan ni gick upp i ES både hört (jag bodde i Sundsvall då och såg många Gläfsersmatcher), sett och läst era reaktioner och inte alla gånger riktigt kunna hålla med er. Och det gäller inte bara matcher där LHF varit inblandat utan även många andra.

Faktum är att ni övertagit cykloptronen från MooDoo för ett par år sedan redan.
Kommentera

Kickan: Luleå till allsvenskan,Skelefteå till elitserien.Hugga ved klarar man inget nytt kontrakt med.Härligt att ni förlorade ikväll,hurra,hurra,hurra
Kommentera

Sifredi: Det var ju passande med "psyko"vinjetten vid en Lulio utv.
Låt Kickan surra på om Sjökens tackling i evigheter, det är gammalt tugg hela tiden
Kommentera

Kickan: Nu visade du vad dåligt insatt du är, det är väl bara Kiprusoff och Berg som kan nämnas i landslags sammanhang å vad jag vet så är det en tjugo stycken i ett hockeylag. Å några miljoner tjänar dom inte heller, om du visste nåt överhuvud taget skulle du bli förvånad vad dom tjänar i Timrå, men som sagt det verkar bara vara som vanligt att tom tunna bullrar mest
Kommentera

El Maco: Nej, jag försöker bara anpassa mig efter era skribenters nivå. Då vissa verkar ha ett IQ på gränsen till att klassas till utvecklingsstörda måste man försöka skriva så att de förstår. Dock har det gett varierande resultat då om möjligt ännu mer korkade Gläfsare än de som vanligen frekventerar forumet har dykt upp, och det är svårt att fundera ut något som de möjligen kan begripa.

Kanske skulle jag försöka med Gläffzerrrrss e bezzzzzzzzt. Det är nog sådant de kan ta till sig.
Kommentera

Kickan: Var du på matchen ? Om inte tycker jag att du ska vara försiktig med kommentarerna. Vad jag vet så har ingen i Luleå mistat hela tandraden i match mot Timrå. Psykopatfasoner !
Kommentera

Kickan: Om detta hockeyforum tillät den typ av vokabulär som Luleå Hockey förtjänar för dagen så skulle till och med den mest språkfria rodna. Laget ni hade på isen idag i Sydkraft Arena är det grisigaste och vidrigaste som skådats. Vet ej om du var på plats.. men om allt står rätt till uppe i huvudet på dig så hade du nog tagit av dig cyklopen och låtit bli att försvara paltpojkarna.

För att använda ditt eget uttryck så kan vi "börja prata hockey igen" när era spelare koncentrerar sig på att slå på pucken med klubban istället för på motståndare.

Hugg & slå - Lu-le-å!
Kommentera

Sifredi: Öhlund är ju ändå fd LHF-spelare som spelar ett par matcher bara för att han tycker det är kul. Han vill inte ha betalt för det. Kan ni säga detsamma om det halva finska landslaget som vill ha åtskilliga miljoner för att spela för er?
Kommentera

Kickan: De borde få poäng avdrag typ 34 poäng o f-n ni har ju bara 33.
För övrigt så kan du gläffsa på hur mycket du vill. Er tid är snart slut...
Lycka till mot Wernbloms gäng till våren. HA HA HA
Kommentera

Kickan: Du föredrar verkligen när det är en stor sandlåda va?
Kommentera

Sifredi:

: )

Just det. Ni är roliga ni. Nybörjare!
Kommentera

henrik: Kanske beror det på Gläfsarnas spelstil. Det är bara ni som skriker som grisar efter att ha mött LHF. Är ni kärringar allihop eller vad? Eller tål ni inte att få tillbaka med samma mynt som ni ger?
Kommentera

Å tidigare inlägg var riktat till kickan, börjar bli irriterad nu .....
Kommentera

Sifredi: Och du snackar om att inte tåla tacklingar ...... Åkerströms vidriga grej var inte en tacklin, det var ett överfall.Tackling var däremot Sjögrens, som du tjatar om hela tiden, även om det var fult med armbågen.
Kommentera

Ambroo: Jag läser ju vad ni skriver. Ska inte det räcka för att bilda en uppfattning om orden?
Kommentera

Frisco: Att du får skit av mej och andra handlar mycket om att du inte vet vad du pratar om i den här frågan. Sen att det är pinsamt är något för morgondagen att ägna sej åt.
Kommentera

Ambroo: Jag tycker ingenting i sakfrågan utan bara på sättet det hela sägs. Pinsamt värre att se alla icke vackra ord som sägs/skrivs.
Kommentera

Kickan: För det först: Sluta med dagisspråket !
Köpelag ? Vilket Elitserielag är inte köpelag ? Och är inte Luleå ett köpelag som tar in Crosschecking Ölund för några matcher ?? Timrå har fyra NHL - spelare inte mycket jämfört med andra .......
Kommentera

Kickan: Vilken tackling syftar du på nu ?
Kommentera

Frisco: Varför skulle jag ångra mej? Det är säkerligen intressant för många att få en bild av dej och att jag hjälper till att pensla är bara på pluskontot. Rykte eller inte, det är min uppfattning. Ödmjukheten är mitt signum!
Kommentera

El Maco: Håll käften !!!
Kommentera

Ambroo:

Du ska INTE
Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta).
Använda flera signaturer för att få fram din åsikt
Skriva kommentarer som saknar intresse för övriga.
Klistra in artiklar från andra hemsidor. Gör då en länk istället.
Bryta mot svenska lagar och förordningar.
Skriva osannolika rykten utan viss bakomliggande fakta.
Använda HS för att sprida reklam.
Övrigt
Är du uppretad? Vänta med att skriva 5 min. Du kan ångra dig ...
Visa hänsyn mot andra och bemöt dessa som du själv vill bli behandlad.
Tänk på att det ibland är svårare att uttrycka sig i skrift än genom tal.
I vissa gästböcker kan egna "lokala" regler förekomma. Kontakta ansvarig moderator för att veta mer om dessa.
Klagomål eller åsikter om raderade inlägg raderas omgående. Kontakta moderatorerna istället.
Kommentera

Sifredi: Vi får väl se. LHF är alltid svaga före nyår och starka efter. Fast ni Gläfsare är nog för orutinerade för att veta något om sådan, då ni harvat i träsket i åtskilliga år. När erat köpelag återvänder till ÄnnHåÄll kanske vi kan börja prata hockey igen.
Kommentera

Springsteen: Stäng av datorn och sluta skäm ut dig och andra. Någon miniminivå finns även om Åkerblom gjort bort sig big-time.
Kommentera

Ett hockey lag som spelar så fult har inget i elitserien att göra....
Nu ser det ut som att luleå hamnar i kvalserien så saker kanske löser sig ändå.
Varför håller de på med detta?
För mig var luleå ett skrisko starkt spelande lag med hög moral. Det som de har visat upp under de senaste gångerna jag har sett de är ju skrämande.
Fy f-n för spelare som uppträder som vissa i luleå gör.
Kommentera

Frisco: De lider av storhetsvansinne numera, och dessutom är de fortfarande så ovana vid ES och att tacklingar förekommer att de inte kan acceptera om en Gläfsare råkar ut för det. Då är det fult. Jättefult.

Man kan bara välkomna dem tillbaka om 20 år då de kanske insett att ES inte är korphockey.
Kommentera

Frisco: Att du var en aning missanpassad det visste jag, men att du var så SVÅRT missanpassad som du nu visar var en överraskning även för mej. Vet du överhuvudtaget varför tikarna är så upprörda?

Skickar med en länk som du garanterat får glädje av:
Kommentera

Sifredi: precis ner i kvalserien med dom Lappjävlarna !!!
Kommentera

Frisco: Hade du sett Luleåspelarnas agerande ikväll hade du förstått. Folk är upprörda och de har de all rätt att vara. Värsta jag har sett!
Kommentera

Frisco: Skit på dig !!!!!!
Kommentera

Kickan: Alltid lätt att ta upp gammal skåpmat, hur långt tillbaks ska vi gå ???? Lev i nuet istället, men det är väl inte så roligt för i nuet luktar det kvalserien....... Heja Skellefteå !!!
Kommentera

Kickan: För mig är det en gåta hur man kan skriva så mkt skit som det görs av TIKarna här inne på HS för tillfället.
Kommentera

Kickan: Gå och lägg dig !!!
Kommentera

Frisco: Visst är de skojsiga, Gläfsarna? Detta är roligare än mina gamla bråk med MooDooisterna någonsin varit. Våran gemensamma lillebror lider fortfarande svårt av att vara lillebror.
Kommentera

Ge er nu gläfsare. Ta en kopp te och inse att ingen blir imponerad. Lappjävlar och allt det där börjar bli lite tjatigt nu.
Kommentera

Kickan: Jag börjar gilla Luleå.
Kommentera

Sifredi: Vilken jävla vedhuggar hockey !!!! fy fan luleå !!!
Kommentera

Sifredi: Ja, just det. Det är alltid fult när en luling gör något.

Annat var det när Sjögren nästan mördade Bulan genom tidernas fulaste armbågstackling i skallen på Kung Bulan. Då var det minsann inte ett dugg fult i många Gläfsares ögon. Fast hoppet är inte ute för eran del. Det fanns några Gläfsare som såg det för den vidrighet det verkligen var och som tyckte att straffet var helt ok, och till och med i underkant.

Där kan man tala om en kille som inte är riktig i huvudet. Grattis till Pölsan, som värvade svinet.
Kommentera

wesse: Efter ikväll hoppas man på det.
Kommentera

Sifredi: Men det är tur att dom snart är där dom ska vara. på kvalplats.
Med två matcher mer spelad är det kvalserien dom får se fram i mot.
Kommentera

Gris lag

Får inte Roger Åkerström ett kännbart straff för den vidriga crosscheckingen mot Nordgren, kan dom lägga ner disciplinnämnden. Det var så jävla fult så man kan tro att han inte är riktig i huvudet.
Kommentera

Hugg och slå luleå
Kommentera

65selander: En aknefri zon antar jag.
Kommentera

« · 478059 · »