Luleå HF

116698 inlägg · 888 ämnen

Träningsmatcher 07

« · 899291 Till forumet

Sv: Träningsmatcher 07
Lindberg Råkkar: Torsk? 4-4 med kvittering i slutsekunderna
Kommentera

Uno Gordon: Torsk i 1:a träningsmatchen, något annat var väl inte att vänta heller. Vi får väl hoppas på bättring i Ålands-turneringen.
Kommentera

Portello: Matcherna i september låter väldigt intressant. Du kan boka in mig på matcherna Luleå-Skellefteå 6/9, Björklöven-Luleå, Skellefteå-Luleå och eventuellt MoDo-Luleå.
Kommentera

Jesper Jonsson: Har du nån slags monolog med dig själv härinne eller? Känns aningen monotont enligt mitt sätt att se på det hela.

Är det likvaka i Luleå redan i augusti eller vad är det frågan om? Ja jag vet att ni har ett Forum men vad är det som himdrar en människa ifrån att skriva inlägg på två olika communitys?

Wake me up before you go-go!
Kommentera

Jesper Jonsson: första ispasset i fmdags.

såg väl sisådär ut. lojt och stelt på vissa håll och väldigt läckage i kassen.
Kommentera

Aliline: 2 funking matcher COOP och då är man förstås bortrest den ena.
Nåja.
Kommentera

Aliline: Hoppas att man åtminstone har möjlighet att se matcherna Luleå-Skellefteå, Luleå -MoDo samt Skellefteå-Luleå.
Matcherna i Sandviken och Åland kommer inte ses pga avståndet.När det gäller matchen mot Löven i Umeå finns väl en chans att man kollar in den.Beror på om hur man jobbar samt om man får med sig några medresenärer dit.
Kommentera

Träningsmatcher 07
Augusti
17/8 Brynäs-Luleå | Sandviken | 19:00
18/8 Södertälje - Luleå | Sandviken | 16:00
21/8 Jokerit - Luleå | Åland | 19:00
23/8 Luleå - Brynäs | Åland | 19:00

September
6/9 Luleå-Skellefteå | Coop Arena | 19:00
10/9 Björklöven - Luleå | SkyCom Arena | 19:00
12/9 Luleå-Modo | Coop Arena | 19:00
19/9 Skellefteå-Luleå | Skellefteå Kraft Arena | 19:00

-------

Någon som tänkt gå på någon träningsmatch i år?

Jag ska se, Brynäs - Luleå i Sandviken den 17/8. Kanske ska jag kolla på Södertälje - luleå också i Sandviken (18/8). Har inte bestämt mig riktigt.
Kommentera

« · 899291