Luleå HF

116698 inlägg · 888 ämnen

Truppen 05/06

559590 · » Till forumet

Sv: Truppen 05/06
83 Liljegren: Ser väl OK ut på backsidan men forwardssidan ser hemskt tunn ut.
Kommentera

Portello: Okej... men backar har ni ju gott om så den sidan lär ni ju klara ändå. Är han så dålig? :D
Kommentera

Db_04: Jo jag hade X-at över Wallins nummer och Holmström fick jag veta att han har kontrakt...
Kommentera

83 Liljegren: #14 Bäärnhielm kan du nog räkna bort.Han lär inte finnas med i truppen när den spikas.Och om han gör det så lär speltiden vara minimal.
Kommentera

83 Liljegren: Glöm Niclas Wallin och Holmström dom har kontrakt båda 2 med sina NHL klubbar
Kommentera

Newplayer: Okej men er sportchef måste ju ha några ess i rockärmen eller har han gått på semester? 7 forwards under kontrakt, vilket innebär att ni måste värva 5-6 forwards ytterligare. Halv forwardsbesättning när laget går på is?
Kommentera

83 Liljegren:

Renberg ska vara helt återställd enligt tidning mm, men det återstår ju att se. Holmström drar tillbaka till NHL och Obsut hade inget lockout kontrakt så han stannar.
Kommentera

Truppen 05/06
Hej alla lulingar! Jag har fått fram följande info från er klubbs hemsida och undrar lite över vissa saker. Hur ligger det till med Renberg och hans skada? Har Holmström lockoutkontrakt eller har han lämnat NHL? Har Obsut lockoutkontrakt?

Målvakter
#1 David Rautio
#33 Gusten Törnqvist
#93 Tero Leinonen

Backar
#3 Jonas Johansson
#5 Johan Fransson
#6 Erik Lindberg
#7 Jan Sandström
#10 Pekka Saravo
#11 Pavel Skrbek
#14 Patrik Bäärnhielm