Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"? |
| 15% |
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds? |
| 26% |
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern? |
| 37% |
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av? |
| 22% |
--------------------------------------
Luleå gör en mirakulös vändning, vänder 1-3 BORTA!! mot Färjestad! av alla lag, och får med sig BLYTUNGA 2p efter att med drygt 6 minuter kvar att spela "i princip" gått mot en med typ 98%-ig '"kassaskåpssäker''' nollpoängare!
Man undrar i sitt stilla sinne VERKLIGEN!!, vad som kan tänkas ha skett med detta Forums "kategoriske" moderator ,Sven "Den vilde", när han inte ens kommenterade gårdagens fullständigt Osannolika vändning mot FBK.
Jag kan personligen under de ca 5 år jag följt detta Forum, inte erinra mig att du Sven NÅGONSIN!! under PÅGÅENDE!!! säsong INTE skrivit ETT ENDA inlägg på 'massiva' 10 dagar!!!!...
I normala fall under perioden Augusti - Maj brukar du ju föra typ en "Monolog" här med i snitt 5-15 inlägg varje dag, oavsett om Luleå spelar match eller ej.
Jag måste säga att det är tragikomiskt samtidigt som vemodigt att behöva konstatera vilket Ytterst Begränsat!! diskussionsintresse som våra supporters verkar ha för att ventilera Luleå Hockeys förehavanden här på Hockeysnacket.
I synnerhet av vad det verkar?, när dina "Monologer" iaf tillfälligt?... nu syns ha upphört, Sven...
Att INGEN Luleåsupporter före mig bemödat sig med att kommentera vårt lags Bragdartade insats ifrån gårdagen, är ju rent ut sagt Beklagligt....
Var är du Sven???
Du Verkar vara Luleås enda SANNA supporter! Och då menar jag att du '''OAVSETT''' hur vårat lag än beter sig på isen, i prncip alltid anser att Luleå Hockey är 'oantastliga'..., vilket jag iofs Inte Alltid... instämmer med.
Men!! den insats vi bidrog med under gårdagen mot FBK, går iaf JAG! ed på, går till historien som en av de MER! minnesvärda!!!
Dock kommer Luleås Forum här på Hockeysnacket av allt att döma, mer eller mindre att självDÖ!!! om du inte återkommer, Sven.
Jag förmodar att det är fler än mig som nog lite till mans verkligen funderar över vad som har blivit av dig.
Är du fortfarande med oss Sven??....