Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Bye bye, AIK!!!

« · 78532 Till forumet

Bye bye, AIK!!!
AIK åkte som väntat ur elitserien. Men SVT-sporten sade tre gånger att råttorna får spela division 1-hockey till hösten....
Kommentera

Sv: Bye bye, AIK!!!
mogli:Divison ETT?Jasså?Numera åker man ner till Division ett tydligen alltså!Det visste jag faktist inte...Men Allsvenskan heter det ju....!
Kommentera

Nike89: Nog borde kommentatorn hos Sportnytt veta vad nivån under elitserien heter. Men icke så nicke!
Kommentera

mogli: Nu när AIK åkt ur så borde man försöka ta kontakt med Tomas Johansson :-)
Kommentera

miffo:

Ojoj!!tror du på fullaste allvar att han kommer skriva på för Mif??Inte en chans!Det finns inget vettigt folk som vill bo nere i Skåne!Och kan garantera dig att han e tillhör ett av de vettiga folket!
Kommentera

Tiger of Sweden:

Då måste du garantera fel då... och THomas Johansson vara icke vettig då när Thomas JOhansson inte fick något nytt kontrakt med Djurgården ville han till Mif, men MIF ansåg sig inte ha råd med honom bla. pga den "hemliga" kartellen så man tackade nej.

Så bli inte alltför förvånade om han dyker upp i MIFs dress i höst, men det mesta pekar på att han antingen spelar för Djygårn eller utomlands dock :(
Kommentera

Tiger of Sweden: Skulle du vara vettig?? Det är väl istället så att det är inte så många vettiga personer som vill bo i Stockholm, eller hur? *skrattar*

Nej du, lägre nivå än den du har på dina kommentarer får man väl leta efter, lite ledsen över degraderingen eller??

"Ah du hur fan ser du ut?"
Kommentera

christoffero:

Jag e ju iaf mer vettigare än dig!De bor hur många vettiga människor som helst här!Och jag e det bästa exemplet på en vettig person i sthlm!Hahahahaha!!!
Kommentera

Stefan: Det stavas Djurgården ;-)
Kommentera

Tiger of Sweden: Nej och inte du heller va??

Jag menar vad gör du här om du ändå inte kan läsa???!!!

Hahahaha
Kommentera

Tiger of Sweden: Det finns väl ingen anledning att vara så otrevlig?
Kommentera

christoffero:

Jag försöker lära mig läsa...Men du skriver ju som jag vet inte vad!Förmodligen som alla skåningar.....?!Hahahahaha!!!!!
Kommentera

carina:

Tyckte du jag va otrevlig?!Ja kanske det??Men ibland e saningen inte så trevlig!
Kommentera

Tiger of Sweden:

kan du läsa detta: Stefan från Eskilstuna

det står så under mitt inlägg.. iofs kan jag vara skåning fast jag bor här uppe men det vore samma sak som att kalla dig för Grek fast du bor i Stockholm eller?

Bara för att man håller på ett lag behöver man inte bo/vara från samma stad som laget.. notera detta!

Och försök skärpa dig lite nu..
Kommentera

Stefan:

De va ju nog den dummaste gemförelsen som jag sätt!

Det där sista har du alldeles rätt i man behöver inte bo/vara från den stad där laget kommer ifrån!De e ju helt korrekt!Men har jag sagt nåt om det kanske??Om jag har det ber jag om ursäkt!För jag håller själv på ett lag från en annan stad...
Kommentera

Tiger of Sweden: detta säger väl allt?

carina:

Skåningar kan ju inte stava de vet du väl?!
Tiger of Sweden från Kungliga huvudstaden!
2002-04-13 17:11:34 Bokmärk Besvara Visa tråd

---------------------------------------------------------------------------

Stefan: Det stavas Djurgården ;-)
Kommentera

Tiger of Sweden: Att jag bara lägger tid på lilla dig, det vet jag egentligen inte varför!? Men snälla lilla 08:e pojke, det är du som måste lära dig stava! Du skrev ett ord i ditt mess: GEMFÖRELSEN, vad betyder det??? För du menar väl inte det Svenska ordet JÄMFÖRELSEN, eller????

Men du kanske e från söder i Sthlm, där stavar ni kanske så!

Hmmm jaja!

Ha det så bra du kan däruppe!
Kommentera

christoffero:

Som han hade SÄTT.....
Sett?
Kommentera

carina: ja det har du rätt i *ler* flera fel.... förstår att han bara vill retas, men ändå, man behöver ju inte vara otrevlig som han faktiskt är! Men men :-)
Kommentera

christoffero:
Hur var det nu? Är det inte så att god internetsed och chatsed innebär att man INTE klagar på stavfel? Bror Duktigmentalitet bör inte förekomma på sådana element. Skönt tycker jag.
Kommentera

Frisco:

Jag tycker nog att Tiger of Sweden får lov att ta litet pajkastning om sin stavning när han själv dömer ut skåningar i allmänhet för att inte kunna stava. Tråden som sådan ska ju inte tas på för stort allvar...
Kommentera

carina: Kanske är så? Vad vet jag mer än att man inte ska hugga på såna inlägg då det oftast bara blir onödig.....hmmm, ja pajkastning var ett bra ord.
Kommentera

christoffero:

Jag skrev de med flit!Vi här uppe i sthlm har utbildning och kan stava jämfört med er nere i skåne!Hahahaha!
Kommentera

Varför ska man skriva om aik när man e miffare!!! kom igen nu sluta lipa om aik å älska erat kära lag!!!!
Kommentera

CoolaKoffe:

De e inga som älskar Mif!!De e därför dom skriver om AIK!Hahaha!!
Kommentera

Tiger of Sweden:
Det märks ej på dina inlägg i alla fall, skulle kunna tro du var uppväxt i en mörk grotta!

Slut på denna diskussionen! Tycker inte du behöver gå in här om du ändå inte trivs på Mif:s sida!
/C
Kommentera

christoffero:

Jag går väl in på vilken sida jag vill!Eller gör jag inte?!De finns inte en ända jävel som trivs på Mif:sida!Hahaha!!
Kommentera

Tiger of Sweden:

Skärp till språket nu och höj nivån på dina inlägg eller så blir det en permanent blockering av dig i MIFs gästbok!
Kommentera

Detta beteende har jag sett förut, då i en annan gästbok och av en annan person. Eller kan det kanske vara samma person med olika nicknames. I vilket fall som helst så:

SKÄRP DIG!
Kommentera

THE TIMRA MAN:
Kan detta ha varit ditt sista inlägg i hockeysnack?
Kommentera

« · 78532