Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Casparsson suverän!

« · 146143 Till forumet

Casparsson suverän!
Har sett att det är flera än jag som tyckte Casparsson var så suveränt bra, den bästa backen i MIF, definitivt!!

Men tyvärr så spelar han nog in sig i Linköping just nu, och vi får släppa iväg den bästa backen sen Tornberg fick sluta pga sin knäskada.

Hade jag varit Lillis så skulle jag göra ALLT som står i min makt för att kunna signa denna duktige back. Men problemet är väl att Linköping inte kommer vilja göra sig av med honom :-(((

Jag hoppas och hoppas att vi kan knyta honom till vårt kära MIF.

Bra kämpat igår, fastän spelet lämnade mycket övrigt att önska!

Håller med om att Mattsson måltorka måste få ett slut snart, okej för två assists igår, men ändå!

Likadant förväntar man sig mera av Thure.

Men vi har mer än en hel femma borta just nu, eländet tar ju aldrig slut med dessa skador, det är horribelt, fruktansvärt och helt jävla otroligt, ursäkta min svordom, men jag måste ta till det i detta
fallet. Och då är det ju kanske inte så konstigt att kedjorna inte fungerar poäng- och spelmässigt så jättebra.

Men med jävlar anamma kan man gå långt, och när alla spelarna är tillbaka så hoppas jag denna kämpa och jävlar anamma takterna fortsätter, för då blir vi farliga, det lovar jag Er!

Kämpa Malmö!!!!!!!1
Kommentera

« · 146143