Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Dagens match!

« · 532752 Till forumet

Sv: Dagens match!
Magnus:

Den i Trollhättan har de väl planerat under ett antal års tid nu. Känns som att gubbarna som ritar på det företaget är något långsamma.
Kommentera

Magnus: Har ju sagt länge med att dom skall öppna i GBG med men det kommer väll. Får la ta en tur till Borås annars :)
Kommentera

Danne_l: Som det mesta på det företaget då. "Eh, jag tar ett MAXmål, är det färdigt om 4 timmar?" Så är det i varje fall i Umeå...
Kommentera

Magnus: Tycker det gått snabbt och smidigt när man svängt in 10 pers på max på vägen hem från Malmö måste jag säga. Aldrig några problem.
Kommentera

mok: Det kanske är en annan effektivitet söderut, har aldrig ätit på MAX utanför Lappland...
Kommentera

Magnus: Underligt, men vad gör du i Lapphelvetet om du håller på MIF?
Kommentera

mok: Bra fråga...
Kommentera

Magnus: Eller e du född där uppe? Frågan e då varför håller du på MIF?
Kommentera

mok: Nej jag är från Skåne. Har varit Mif supporter sedan 1988.
Kommentera

Magnus: OK det förklarar ju det.... men varför flyttade du då? FInns la 2 anledningar... jobb eller kärring :)
Kommentera

mok: Alternativ 2 är rätt svar på den frågan. Men nu är det snart slut på Lappvistelsen för mig. Har bott här sedan 99 och har fått så det räcker av ingenting...
Kommentera

Magnus: Kom på en sak.... om nu MIF åker ner... blir det derbyn mot Rögle då?
Kommentera

mok: Japp
Kommentera

Magnus: Blir ju spänande drabbningar det kan jag tro :)
Kommentera

mok: Det hoppas och tror jag inte. Dags för A-laget att köra över RBK precis som våra juniorlag gör...
Kommentera

Magnus: Tänkte kanske inte mest på matchen utan på läktaren. Brukar väl gå lite hetare till under dom matcherna än andra :)
Kommentera

mok: Jag minns knappt, men en del av RBK-supportrarna är väl kanske inte där främst för att se hockey tyvärr.
Kommentera

« · 532752