Jag kom precis från Stockholm och riktigt förbannad på domaren Winnerborg. kan nån hjälpa mig och svara på dessa frågor? 1- kam domare utvisa en spelare om han tacklar en annan spelare med rumpan? (Tornbergs tacklingar om ni kommer ihåg det. 2- kan domare döma en avvaktande straff? och i slutet av matchen han gav Pettan &Taxe 2+10minuter utvisning. han inte klock denna kille. och fr.o.m idag jag hatar Djurgården med hela hjärtat. bara för att dem är stockholmare så ska de inte ligga som sist i tabellen. och tror inte att football förbundet ska inte heller straffa DIF för att deras supporter har kastat en föremål på linje domaren i matchen mot Hammarby. vad säger ni om detta??? kaz.
1- kam domare utvisa en spelare om han tacklar en annan spelare med rumpan? (Tornbergs tacklingar om ni kommer ihåg det.
2- kan domare döma en avvaktande straff?
och i slutet av matchen han gav Pettan &Taxe 2+10minuter utvisning. han inte klock denna kille.
och fr.o.m idag jag hatar Djurgården med hela hjärtat.
bara för att dem är stockholmare så ska de inte ligga som sist i tabellen.
och tror inte att football förbundet ska inte heller straffa DIF för att deras supporter har kastat en föremål på linje domaren i matchen
mot Hammarby.
vad säger ni om detta???
kaz.