MIF: Mif kan väl inte vara SLUT!?!? Vi har ju glidit i 30 minuter och borde ha allt kvar att ge. Håller vi inte 3 poäng i kväll måste Percy gå in och röja i omklädningsrummet rejält. De är inte värda ett öre i ersättning om de inte kan vinna när vi leder med 5-0 efter halva matchen. USELT!!!!!!
Snacka om att göra halva jobbet bara, sådant får man visst sparken av i verkligheten! Något helt osannolikt missnöjld är jag med Mif idag! Det är ok att släppa in mål men att släppa upp ett lag som ligger under med 0-5 är lika oförsvarligt som...som...som allt som är kriminellt!
HELVETES JÄVLA SATANS FÖRBANNADE JÄVULSKAP. Vad ända in i h*lvete sysslar de med? Jag blir vansinnig, hade jag varit tränare hade jag gått bersärkagång på spelarna just nu!!!!
Vid 3:08 = 4-5... Med andra ord massor av tid för HV att vända matchen och de lär nog ha ett rejält självförtroende nu. Kom igen nu MIF, jag trodde detta var en säker seger...
Om ni vill veta nåt om matchen så är det bara att fråga:
Interjuv med Anders Huusko nu:
"Vi har inte gett upp, vi ska vinna denna matchen till varje pris, nu går vi in och spela hockey, det har vi inte gjort. Inte helt omöjligt att göra 4 mål i sista, som sagt vi ska vinna idag, vid fulltid. Malmö har börjat bli nervösa och darriga, det ska vi utnyttja.
Mif slutade nog spela och trodde att de kunde vandra hem poängen, det går inte i hockey. Men tre poäng ska det bara bli, man släpper inte 5-0 då blir jag vansinnig!