Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Madhawks?

« · 505364 Till forumet

Sv: Madhawks?
stångis: Om det inte är nått man skojar bort, då borde man ju kicka spelarna direkt. Vad hade LHC haft för chanser i slutspelet då?

Jag säger som alltid, det är helt ok att skämta. Så länge man får folk att skratta. Tror faktiskt där är en hel del människor som skrattat när de läst/sett detta.

Jag personligen rycker på axlarna. Det är varken nått att blir förbannad eller glad över. Även vissa hockey-spelare har kinky saker för sig i sängen, de är fan inte "bättre människor" än oss andra.

Allt jag menar är att, förstora inte saken. De gjort nått som inte skulle kommit ut, sånt här händer nog oftare än vad ni tror. Jag har hört saker från spelare o ledare som är betydligt värre. Bara för att media för en gångs skull lyckas träffa rätt, betyder det inte att man ska dra allt för stora växlar av det hela.
Kommentera

Magnus:
Nu kan man ju "leka" med en logga på olika sätt. Detta sätt är inte speciellt smakligt. Och bara för att jag är förbannad på Huselius och Tallinder, ser jag ingen anledning till varför jag inte skulle få reagera när det sitter en mupp och gör sig rolig på bekostnad av en förening som ser på det inträffade med väldigt stort allvar.

Kanske skulle man göra om Thailands flagga på något sätt, bara för att det är kul att vara rolig. Har du några tips?
Kommentera

Nubben: GRÄNSFALL ????
Det är stort ÖVERTRAMP LAGBROTT
SEN ÄR VÅLDTÄKT INGET MAN SKÄMTAR men det fattar tydligen inte snorungen som gjort bilden som sagt
hoppas LHC STÄMMER killen som gjort detta
för det första så VAR DET INTE VÅLDTÄKT !!!!!!!!!!!!!!!!
DOM ÄR FRIADE från dessa anklagelser.

Sen det dom har gjort är oförsvarligt
Kommentera

stångis: Det är inte första och inte heller sista gången någon leker med en logga. Jag personligen hade varit mycket mer förbannad på Tallinder & Huselius än på killen som gjort bilden om jag höll på LHC...
Kommentera

Nubben:
Finkänslig? Våldtäkt är för många människor inte ett skämt. Jag kan lova dig att Linköpings Hockey Club inte ser det som ett skämt när någon så osmakligt förfalskar dess UPPHOVSRÄTTSKYDDADE logotype.
Kommentera

Grabbar, lugna könen nu...

Man får skämta om allt, så länge man är beredd på att någon kan ta illa vid sig. Jag säger som med allt annat, sluta vara så jefla finkänsliga...

Visst är det ett gänsfall att göra en sån bild, men inte är det anledning att reagera så starkt som vissa gör. Tagga ner, luta er tillbaka och invänta kvalserien och slutspelet.
Kommentera

bobbe: Testa www.superstars.nu
Du lär hitta honom någonstans där...
Kommentera

Magnus: Jo, det vore onekligen intressant att komma i kontakt med denne "Dalastark". Någon som kan hjälpa mig?
Kommentera

bobbe: Den där bilden har spritt sig som en löpeld, här uppe skrattar Lövenfolket sig fördärvade av den. Det är en Leksing sonm ligger bakom bilden i sig.
Kommentera

bobbe: Det var när han försvarade "klackens" beteende mot hagos som han inte var snygg, sedan gör hans övriga språkval att jag i alla fall har svårt att ta han seriöst...

Men som sagt det försvara inte Madhawks killarna.

Men lita på mig, detta är bara början!
Kommentera

Swordster: Jasså? Det har jag ärligt talat missat. Det är i så falldåligt, men jag vill gärna se texten. Det förbättrar heller intehökarnas agerande.
Kommentera

Timråfan_skåne: Den här...
Kommentera

Vilka bilder menar ni på madhawks??
Kommentera

bobbe: Grovt förtal och hets mot folkgrupp, mär det gällde Hagos förra året...
Kommentera

Swordster: Han har åtminstone inte brutit mot lagen, så vitt jag vet. Hört talas om varumärke?
Kommentera

bobbe: Med tanke på vad ER administratör köttet skriver på ert forum så tycker jag att m´du skall vara försiktig med dina kommentarer.

Men inte är det snyggt gjort...
Kommentera

Dragan 2k: Det senare må ha varit humoristiskt, men det förstnämnda ärbara helt oacceptabelt av en administrator för en officiellsupporterförening. Patrask.
Kommentera

bobbe: Antar att det är deras forum du syftar på. Den drivs väl av Malmös officiella supporterklubb. Och beträffande logobilden som jag antar du syftar på är det en av administratörerna där som lagt in bilden i ett av sina inlägg.

Dock såg jag att det fanns ett humoristiskt inslag i ett senare inlägg:

"Lilja i förhören:
"Jag heter Peter Worrell! Peter Worrell!"
"
Kommentera

Madhawks?

Vad är det för personer som ligger bakom Madhawks.com, eller åtminstone har rättighet att lägga upp idiotiska bilder på sidan?

Kommentera

« · 505364