Såg förresten idag, när jag kollade resultaten från nattens NHL-matcher, att Burke Henry spelar i Chicago Blackhawks nu. Vet inte om ni kommer ihåg det, men han var med och tränade med MIF i mitten av förra säsongen. Men han fick inget kontrakt.
MIF: Bosson spelar väl fortfarande för HC Fassa i Italien? Svanberg håller på med hockeygymnasiet i Malmö, Sylvegård ägde för ett tag sedan en sportaffär, även styrelseledamot i Ishockeyföreningen MIF Redhawks. Åhlund lirar i Norge, Helminen i Finland, Sälle spelar nog i Danmark tror jag, Jensa Hemström spelade i alla fall för inte så länge i den Holländska ligan där han dominerade :) och ja, Svehla spelar i NHL och kommer nog inte "hem" till MIF någonsin igen tror jag...
Sitter här och kolla på en gammal lagbild 95års upplaga av MIF som jag har planch på väggen ännu.. har alla bilderna
Tänkte vore kul att fråga vad en del spelare gör idag: Vad gör: ............ Patrik Sundström ............ Mathias Bosson ............ Bo Svanberg ............ Patrik Sylvegård ............ Håkan Åhlund ............ Raimo Helminen ............ Tero Leterä ............ Johan Sälle ............ Jens Hemström ............ Robert Svehla (NHL va? MIF igen nu?)
Det gjorde han også...spillede for Hvidovre indtil de gik konkurs tidligere i år, skiftede derefter til Rødovre