Någon som vet något om den nya backen Kasper Pedersen eller om MIF hade tänkt värva någon nya spelare denna säsong. Personligen tycker jag att man skulle försöka värva en spelskicklig back typ Richard Lintner Modo,men sådan spelare växer väl inte på träd. Annars tycker jag att det ser ganska bra ut inför avslutnigen i serien och sluspelet,hoppas bara att MIF har tur med lottnigen och får möta tex jurgårn i kvarten och klassar ut de jävla 08:orna.
Jag såg tyvärr J20-matchen idag. Och det är bara att konstatera.... Ola Nilsson är INTE bra denna säsongen... Det är inte första gången Ola har gjort minst sagt darriga insatser i J20. Denna gång ledde MIF med 2-1...slutade sen tyvärr att spela nångång i mitten av matchen, vilket gjorde att Brynäs tog över kontrollen. Avgörandet blev dock minst sagt irriterande.. Först tilläts Brynäs kvittera på en solklar offside. Vilket Miffarna uppmärksammade...men domarna ville inte lyssna på petitesser. Nåja...men det som sedan irriterade mest var ovan nämda Ola Nilsson som gjorde en riktig tavla. Brynäs 3:e mål var nämligen en puck som studsade upp högt i luften och samtliga spelare tycktes följa dess luftfärd utom Ola. Pucken dimper såklart ner rakt framför Ola som blir helt förvirrad o låter pucken enkelt studsa in i mål. Därmed var den matchen förstörd... --- Usch...tyvärr måste man säga att vi har kraftiga problem om Hadelöv blir skadad. Ola håller icke måttet och nu tar han ju dessutom Niklas Holms plats i J20... Vilket innebär att 3:e målisen tappar matchvanan. Jag hoppas att Holm får stå i morrondagens J20-match...då vi möter AIK. Det känns stabilare så.... :o/
eller om MIF hade tänkt värva någon nya spelare denna säsong.
Personligen tycker jag att man skulle försöka värva en spelskicklig back typ Richard Lintner Modo,men sådan spelare växer väl inte på träd.
Annars tycker jag att det ser ganska bra ut inför avslutnigen i serien
och sluspelet,hoppas bara att MIF har tur med lottnigen och får möta tex jurgårn i kvarten och klassar ut de jävla 08:orna.