Och MIf tränar och tränar och har cool fortfarande, idag var det båda P,Andersson &Due-Boje på isen och andersson var nästan klart för spel till nästa match,såg ut så iafall. men inte Due. det fattade några spelare på träningen idag men det var frivilligt träning. Musakka spelade Hockey igår? tror ej ;o) han eliminerade VF spelare hela tiden och han klart får godkänd för sitt insats där han kom igen i första kedja och klarade sig mycket bra,trots hans utvisning men vad då, alla kan bli utvisade ju . och han blir bättre tror jag. och sen jag tycker att whala klart bästa spelare var igår, han låg på isen och täckte skott precis på målgården. trdeje kedja med 12,26,51 är bäst i MIF och inget snack om det. Bäckis sparar på de alltid till tredje period så att de kan kämpa på och låter gubbarna villa sig lite ;o)))) och Nubben tänkte på din tips igår på matchen 4-3 och jäkla vad du var nära .klart du är (TIPSKUNGEN). Ha det bra .kaz
det fattade några spelare på träningen idag men det var frivilligt träning.
Musakka spelade Hockey igår? tror ej ;o) han eliminerade VF spelare hela tiden och han klart får godkänd för sitt insats där han kom igen i första kedja och klarade sig mycket bra,trots hans utvisning men vad då, alla kan bli utvisade ju . och han blir bättre tror jag. och sen jag tycker att whala klart bästa spelare var igår, han låg på isen och täckte skott precis på målgården. trdeje kedja med 12,26,51 är bäst i MIF och inget snack om det. Bäckis sparar på de alltid till tredje period så att de kan kämpa på och låter gubbarna villa sig lite ;o))))
och Nubben tänkte på din tips igår på matchen 4-3 och jäkla vad du var nära .klart du är (TIPSKUNGEN).
Ha det bra .kaz