mitt tips får isfall bli 5-2 till Rödhökarna.. anser fortfarande att Timrå är ett "bottenlag" trots sin placering som man kan tacka Kapanen för och ingen annan.
... och i morgon kan inte ens Kapanen stå emot Hökarnas flygande attacker (hoppas jag). :D
Magnus: Inte så säker på det... tror att det blir en ganska tråkig match men målen trillar inte in bakom Kapanen. Visst vinner Timrå till slut. Du tror 4-1 så jag får väl oxå dra till med en gissning.
CoolaKoffe: Det var ju just det.... denna gång blir det att smaka på röd/vit hockeydynamit. 7-0 är ett resultat att ta revansch på!! Sedan är ju frågan som du själv syftar på "tror inte att d vinner så mkt igen" Är det MIF som inte vinner så mycket igen?? Du själv tror på torsk alltså! Hmmm... tror själv oxå på vinst!
mitt tips får isfall bli 5-2 till Rödhökarna.. anser fortfarande att Timrå är ett "bottenlag" trots sin placering som man kan tacka Kapanen för och ingen annan.
... och i morgon kan inte ens Kapanen stå emot Hökarnas flygande attacker (hoppas jag). :D