Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

MIF-Timrå

« · 170972 Till forumet

Sv: MIF-Timrå
Amb-41:

mitt tips får isfall bli 5-2 till Rödhökarna.. anser fortfarande att Timrå är ett "bottenlag" trots sin placering som man kan tacka Kapanen för och ingen annan.

... och i morgon kan inte ens Kapanen stå emot Hökarnas flygande attacker (hoppas jag). :D
Kommentera

Amb-41: Du kan ha rätt, allt hänger på Kapanen. För att ni ska vinna nere i Malmö måste han vara på absolut topp annars blir det 3 Skånska poäng.
Kommentera

Magnus: Inte så säker på det... tror att det blir en ganska tråkig match men målen trillar inte in bakom Kapanen.
Visst vinner Timrå till slut. Du tror 4-1 så jag får väl oxå dra till med en gissning.

1-3 varav 3:an i tom bur

TIK POWER -- THE RED MACHINE
Kommentera

Amb-41: Jag tror stenhårt på 4-1 till Mif.
Kommentera

CoolaKoffe: Det var ju just det.... denna gång blir det att smaka på röd/vit hockeydynamit. 7-0 är ett resultat att ta revansch på!!
Sedan är ju frågan som du själv syftar på "tror inte att d vinner så mkt igen" Är det MIF som inte vinner så mycket igen?? Du själv tror på torsk alltså! Hmmm... tror själv oxå på vinst!

TIK-POWER THE RED MACHINE
Kommentera

Amb-41:Sist blev d 7-0 te MIFnär d möttesja tror inte att d vinner så mkt igen
Kommentera

MIF-Timrå
Va roligt det skall bli att möta er då. Det blir till att smaka på röd/vit hockeydynamit

The Red Machine
Kommentera

« · 170972