det är sant.... Brynäs har mer att spela för, men det motiverar inte att MIF ska gå in och dra på sig 30 utvisningsminuter på 22spelade min i matchen och ligga under med 2-0 mot ett lag som man ska besegra 10ggr av 10.
Timrå, AIK, Linköping, SSK är lag som man bara SKA besegra oavsett hemmaplan eller bortaplan så är det bara.
Antingen så är man helt utspelade med tanke på alla utvisningar eller så är det en extrem hemmadommare.. 30utv.min till MIF och 2min till Timrå... iofs 2st 10min
Lugna ner er killar, det har bara gått en period. :)
De är bara lite sega efter uppehållet, men snart kommer de förhoppningsvis igång. Tror att MIF vinner skotten ganska klart i andra perioden, sen får vi se om de lyckas göra mål...
det är inte bara att trycka på en knapp och säga nu går vi för fullt då slutspelet börjar. Hade det varit så lätt hade det varit kanon.. men så är det inte.
Och mot ett sådant "dåligt" lag som Timrå ska man vinna mot hemma som borta oavsett vilken form man är i. Det är min åsikt
Allså vem fan bryr sej om dom torskar i kväll!..dom ligger i ingemans land just nu innan slutspelet börjar!..hade dom tagit i för fullt så vore TIK ett slaget lag just nu!!..jag förstår om spelarna ej går för fullt!..dom e vell lite rädda för att dra på sej skador också!..
Visst du har rätt, men du vet hur MIF är, tyvärr.... de kommer igen, det lovar jag dig... det blir andra bullar av det i kommande pserioder..... vad sägs om 5-2 till Malmö
Jag hoppas verkligen de skärper sig i kommande perioder annars börjar man bli rädd, att det är något vajsing i laget, tänker på den ruggiga inledningen av säsongen... brrrrr
det är sant.... Brynäs har mer att spela för, men det motiverar inte att MIF ska gå in och dra på sig 30 utvisningsminuter på 22spelade min i matchen och ligga under med 2-0 mot ett lag som man ska besegra 10ggr av 10.
Timrå, AIK, Linköping, SSK är lag som man bara SKA besegra oavsett hemmaplan eller bortaplan så är det bara.