Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

SKÄMS SUPPORTRAR=(

« · 326340 Till forumet


Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Finns fler lag i ES som klackarna har skrikit hata. Kan intyga det, men av betydligt lägre toner. Bosatt i gävle och på bortastå då jag går på Brynäsmatcher så då är det ganska självklart att man hör vad som skriks. Men jag har aldrig hört timrå´s supportrar skrika ngn sånt.
Inte vet jag varför men så är det. Och tror och hoppas att det aldrig kommer förekomma. Men hatramsor från andra lag har jag hört, "Många gånger" bl.a Malmö, FBK, LHC, DIF!
Så är det men det är oftast små grupper som gör detta så det hördes inte mkt. Men men att göra det som MIF är tokigt, väldigt tokigt eller hur?
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Fanzin: Dom klackar jag vet som sjunger hata ramsor i Scandinavium är MIF, HV, DIF sen hörde jag att när Frölunda mötte Luleåp bprta så sjöngs det hata göteborg :) Alla älskar oss från norr till söder!
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Per HApps:Så Timrå har aldrig hatat bara för att dom inte gjorde det i några derbyn på 90 talet?

Jag kommer i håg 2000 tror jag det var då Sundsvall senast vann över Timrå då blev det ju tom bråk.

Fast Timrå supporterklubb gör det bra dom,dom står tyst med armarna i kors i stället för att sjunga hataramsor...:(

Fast spelarna i Timrå kanske gillar hatramsor till andra laget mer än att höra folk klaga på dom själv...Har hört att det har varit en hel del sådant på sistonde...
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Nike89:

Att du aldrig kan sköta ditt eget lillpojken..

Senast jag hörde TIK köra en "hata" ramsa var i mötet med Sundsvall, mig vetligen i ES så har vi aldrig kört det på åtminstonde någon hemmamatch,,borta har jag inte sett alla men de jag har varit på så är det bara älska timrå som gäller.

Nike89, hör gärna av dig till mig med mess eller I-mail så skall jag med glädje bjuda dig med mig på en RIKTIG hockeymatch.

du vet var jag finns...
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Johan J: Jajemen!
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
matsby:Ha ha men då har ju ni kört en hata ramsa senare än Sundsval Fans som "hatar så himla mycket".I SCA cupen blev jag inte direkt imponerad av Timrås klack åtminstonde inte mot Sundsvall,stog mest tyst.Inte ett pip på norra stå i första perioden.

Mot MoDo tyckte jag att laget Timrå skötte sig mkt bra men..

Jag har ju iofs missat ett par stycken hemmamatcher med Sundsvall i år men så mycket hata tvivlar jag på att det har varit.
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Nike89 och alla ni andra... släpp detta nu det börjar bli vääääldigt utdraget i denna diskussion om "hata":s vara eller inte vara på läktarna.

Diskutera ishockey istället det är roligare än allt detta negativa prat annars får jag gå in och radera trådarna rakt av :)
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
danoj:
Hur många gånger har vi inte hört språktröga "Frölunda-suppar" skrika "hata Röggle" i ängelholm då? Det är väl ingen här som är bättre än någon annan.
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
superStass:

Ja det kan inte ha varit speciellt ofta, med tanke på att Rögle spelar i SA och Frölunda spelar i ES, kom in i matchen.
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Eftersom det var jag som skapade den här tråden så får jag väl gå in och försöka lugna ner Er alla. Jag ville med mitt inlägg klargöra att jag INTE accepterar det beteende som Mif:s supportrar visade upp i bortamatchen i Scandinavium mot Västra Frölunda. Det jag inte gillade var följande, 1. Klacken vände ryggen mot laget när de skulle tacka dom 2. Några fans skrek innan match "hata göteborg", de kan ha varit unga och kanske onyktra men hata hör inte hemma på en idrottsarena tycker jag. Jag ville visa min ståndpunkt men samtidigt så drog jag alla fans över en kant vilket jag ångrar och ber om ursäkt för. Det finns alltid några "puckon" i alla klackar. Jag har inte någon större erfarenhet av att gå och se på ishockey så jag kan ju inte riktigt hur fansen uppträder och bör uppträda. Men däremot har jag stor erfarenhet av annan arenasport.

Hoppas ingen känner sig alltför illa berörd av mitt inlägg utan förstår att allt jag ville var att visa min ståndpunkt i denna frågan!!!
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
MoK:

Jag är inte särskilt mycket för hata ramsor (tycker dom är betydligt överanvända, men har sin pats), men "hata göteborg" är så himla kul! Varför? Jo, för att det finns INGET som väcker Scandinaviumpublik så. Ni blir helt bindgalna, och att reta motståndarna är faktiskt rätt kul. Tycker ändå "hata göteborg" är rätt harmlöst, tvivlar starkt på att någon av de i NBS (kan inte uttala mig om övriga klackar) verkligen skulle hata, eller ens tycka särskilt illa om, Göteborg. För egen del är det faktiskt en av mina favoritstäder i vårat avlånga land...

Under match hyser iallafall inte jag någon som helst kärlek till motståndarlaget, och det tänker jag inte hymla om. Tycker inte om dom efter att dom slagit mitt lag heller, även om jag ibland kan erkänna att dom förtjänade poängen... :)
Kommentera

Sv: SKÄMS SUPPORTRAR=(
Magnus: Måste ha varit när Malmö varit på besök i sånna fall. Och då är det befogat!
Kommentera

« · 326340