Jag bara undrar vad alla andra miffare här inne tycker, är det rätt att leta ny back utomlands just nu. Eller tycker ni att vi har unga lovande backar som kan ta klivet upp om de bara får chansen.
Själv är jag lite kluven.
Klart att jag vill ha en bra back till MIF, sen kvittar det vairfrån han kommer. Men visst känns det som om, juiorerna på backsidan har det mycket tuffare att få chansen... Tycker det är synd, vi ha iaf 2 st som säkert inte skulle göra bort sig, och ni vet självklart vilka jag menar.
Till nästa säsong hoppas jag vissa ordinarie backar försvinner, det flyttas upp nån juior, och nått nytt utifrån. Är det bara jag som har de tankarna ?
Själv är jag lite kluven.
Klart att jag vill ha en bra back till MIF, sen kvittar det vairfrån han kommer. Men visst känns det som om, juiorerna på backsidan har det mycket tuffare att få chansen...
Tycker det är synd, vi ha iaf 2 st som säkert inte skulle göra bort sig, och ni vet självklart vilka jag menar.
Till nästa säsong hoppas jag vissa ordinarie backar försvinner, det flyttas upp nån juior, och nått nytt utifrån. Är det bara jag som har de tankarna ?