Satt och kollade lite på RBK-sidor på nätet (jag vet, ibland uppför man sig väldigt omoget och barnsligt) och måste säga att det är ganska smickrande att de orkar hata Mif och miffare så mycket. Jag menar vi spelar trots allt i olika divisioner och de enda gånger vi möts är i löjliga och sömniga försäsongsmatcher. Men det svider väl ganska mycket i deras själar att strykgänget från centrala Malmö gått och blivit överlägset bästa lag i Skåne. Hur som helst är det smickrande att de orkar bry sig om oss som håller på och själva Skånes stolthet, M I F.
Jag får passa på att önska lycka till med sommarlovet till alla RBK:are, 3-0 till Löven en bit in i andra och det är som väntat godnatt för denna säsong. Kanske ses vi någongång i framtiden, i någon meningslös, sömnig försäsongsmatch.
Jag får passa på att önska lycka till med sommarlovet till alla RBK:are, 3-0 till Löven en bit in i andra och det är som väntat godnatt för denna säsong. Kanske ses vi någongång i framtiden, i någon meningslös, sömnig försäsongsmatch.