Jag tycker att Bäckman o Johansson ska banka näven i bordet redan nu i MIF, När man läser match rapporter här och på Madhawks så värkar det som om MIF har svårt att hålla ett högt tempo i 60 min, Spelarna verkar ha väldigt svårt med att spela stabilt i en hel match, Om man läser om Hv rapporten där Bäckman tyckte att spelarna spelade för mycket klack hockey, ska man ligga högt i tabellen och bilda vilja i laget under grundserien så måste man ju jobba 100% hela matchen ut, OK-)- trännings matcher låter inte så viktigt men det är jävligt nyttigt för spelarna att känna stabilitet i laget, Nu när man åkte på stryk mot Färjestad, en match som stundtals var bra men också en hel del slarv, det återstår att se om spelarna har motivation att vinna över Mora, för underskattning är alldrig bra, Bäckman o Johansson tycker jag ska slå näven i bordet, förlust är alltid en förlust men det finns en skillnad i det, Om MIF spelarna gjer 100% i alla matcher och verkligen visar hjärta för klubben men endå skulle förlora så vill jag kalla det För yrkesheder, alla kan förlora... ibland är det ju bra med förluster också, men när spelarna åker omkring o spelar med namnet så blir man jävligt piss off, men jag tror att MIF kan bli jävligt bra i år om spelarna visar Moral och vilja i varje match, utan vilja så kommer man ingenstans, Anledningen att jag skriver det här är för att matchen i förr går mot HV där MIF har matchen, leder stort i ena sekunden för att i nästa sekund släpper allt och låter stackars Ola Nilsson släppa in 5 mål på sex skott. En Målvakt måste kunna sjänna av stabilitet från utespelarna, det är jävligt viktigt till serie starten.